Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af wank
Hey forum...
mit gamle tv er ved at sætte skoende så må ud og købe mig et nyt tv, det skal minimum være 40" tommer og jeg har max 5000 incl. fragt, og det må gerne være billigere, ved godt alle vil sige jeg skal sparer sammen til px80, men det har jeg bar ikk tid til og vil ikk have det i 37" tommer, hvilket tv vil i så anbefale? har kigget lidt på 42PFL5603D, er det et godt bud til prisen?
Af wank
Jamen kan ikke nå at skaffe den 5k til idag og desuden kommer der fragt oveni, så går desværre ikke, jeg ville gerne have px'en, men det er nok bare ikke muligt, så må nøjes med noget mindre desværre..
Af wank
Hva er det du finder sjovt? O_O
Af wank
Ingen der vil sige noget om det phillips tv?
Af Ekmani
Kender ikke lige til det nævnte phillips (men gider nu heller ikke tjekke det videre), men som du hutigt vil finde ud af, ved bare at se lidt rundt på forskellige fora eller bare på dette - så ER pana px80 klart den bedste skærm i den prisklasse lige nu. Står til 4990 hos komplet, hvis du selv kan afhente:-)
Af wank
Der trillede en px80 ind igår, så nu pryder den min stue...den er ikk så grim alligevel når det kommer til stykket jo:) Hmm hvis jeg nu har nogen 1080p film, kan jeg så godt se det igennem vga? altså prøvede igår, og syntes da oz det så meget godt ud, men havde troet det ville se lidt bedre ud, men har så læst at når man gør det såen, så skalere den billedet ned pga, det er vga?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Tillykke med købet!

VGA er også i stand til at levere HD opløsning, så der skulle ikke være nogen skalering dér.
Af wank
Jamen jeg er oz meget glad for købet og tror sq ikk jeg kommer til at fortryde det:) Okay, kom til at tænke på om det er fordi min skræm ikk kan kører den opløsning(1080p') har lige 2 spg. til, hvordan får jeg pixelmapping til, så jeg kan se hele mig skærm? og jeg kan kører samme opløsning som mit tv, vil det være at foretrække når jeg kører over vga?