Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MacDuster
Ja, nu er lønnen rullet ind, og værelset står snart klar :D Så derfor er det også nu det skal være at jeg køber mig et fladskærms-tv! Og efter længe overvejelse er valget faldet på http://www.dustinhome.dk/pd_5010134135.aspx
Men nu er jeg selvfølgelig ikke interesseret i at skulle bøvle med alt muligt der har med forhandleren at gøre... så jeg må lige høre: DustinHome, er de anbefalelsesværdige? - for det er sørme da billigt!

Som bonusspørgsmål vil jeg også lige høre: når nu man erhverver sig sådan et plasma-tv - er det noget med man skal ind og indstille og sådan noget når man nu får det, og er der visse forholdsregler man bør være opærksom på?

Det ville være fremragende hvis lige jeg ku få svar på disse spørgsmål, så min sidste tvivl imidlertid er ude af verden ;)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg har kun gode erfaringer med DustinHome. Jeg har både prøvet at købe produkter og også at returnere dem. I sidstnævnte tilfælde blev portoen refunderet for transport både til og fra min adresse.

Du kan indstille PX80 efter vores anmeldelse af skærmen og blot benytte disse indstillinger fra starten af. Den er ikke specielt modtagelig overfor burn-in eller image retention.
Af Ponduus
Har lige som Yakken kun gode erfaringer med Dustinhome. Både hvad angår køb og returnering af varer.
Af nazcov
komplett.dk har dog tilbud på 42" px80 til 4999,- som slutter idag, så der vil jeg anbefale at købe, hvis ikke det er for stort :)

Komplett er også en rigtig fin butik, med god service osv. efter min mening :)