Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JelleW
Hey...

Je står og vil købe et 42" tv, ved bare ikke hvilket det skal være. Jeg vil ikke have noget dyrt tv, da der sikkert komme noget nyt om ikke så langt tid, som man bare må eje...

Hvad vil i anbefale?? Har selv kigge på et 42PX80 til 5259kr, men er lidt i tvivl da jeg ikke ved om jeg har brug for full HD. Sidder ca. 3-4m fra tv'et

Bruges til:
TV
DVD
BluRay
DivX film
Brugeravatar
Af SpRoX
Jeg har ikke selv en fladskærm endnu, men regner med at bestille et 42PX80.

Hvis du beslutter dig for at gøre det samme, så vil jeg råde dig til at give 1kr mere for TVet, altså de 5260kr, som Komplett tager. Skulle du få bruge for service på et tidspunkt er getmore IKKE ret skrappe! Har lige været igennem en uhyggelig lang RMA sag hos getmore...

Deres "service" er stort set ikketilstedeværende. Bare et lille tip herfra... :)

EDIT: Tilbuddet hos Komplett slutter i øvrigt på søndag!
Af JelleW
Tak for infoen, hvor ser du at det slutter søndag?
Brugeravatar
Af SpRoX
Jeg skrev en mail til deres salgsafdeling i går, da jeg selv gerne vil vide hvor længe jeg kan vente med at bestille... :)
Af JelleW
Så er 42PX80'eren bestilt hos komplett. til 5260kr.
Brugeravatar
Af SpRoX
Jeg bestilte også et i går... :) Havde desværre lidt travlt, så jeg så først i går aftes at de vil have at man skal svare på bekræftelsesmailen. Så jeg får nok først fjernsynet i næste uge -øv!
Af JelleW
Hvem bestilte du hos, jeg skulle ikke bekræfte nogen mail hos Komplett.dk.
Brugeravatar
Af SpRoX
Underligt... Jeg bestilte også hos Komplett.

Men bestilte dog også et gfx til mit media center og en printer.
Af LP
Jeg bestilte et i tirsdags og det blev leveret 7.30 her idag torsdag, sjovt nok så var der adskellige andre px80'er i vognen som skulle leveres til andre :D

Skulle ikke besvare nogle mails, det hele er bare kørt på skinner, jeg ringede dog til deres kundeservice pga. der stod afsendelse fra hovedlager i Norge, og det er jo et ikke EU land, men prisen er den Komplett opgiver på hjemmesiden( troede et kort øjeblik, jeg kunne blive udsat for moms og Postdanmark gebyr :s )

Og jeg er ikke skuffet, kanon godt billed, indstillet som i testen, får via kabel analogt men modtager også DR,DR2,Update og TV2 Digitalt.

Har kun en DVD sat til via scart så håber ikke det skulle give nogle problemer med logoer etc.

Har set i tidligere tråde at man kunnne tage antennestikket ud og lade det stå med sne på, men hvis jeg gør det er skærmen bare sort, kan man så bare tage en tom kanal som flimrer ( sner) ? og lade den stå der som break in?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Glem nu det med break-in. Det er nævnt i utallige tråde allerede. PX80 er ikks specielt sårbar og du behøver ikke køre den til.
Af Ponduus
Man behøver ikke køre anden form for break-in, end normal tv-kigning :)

Du kan evt. sætte lysstyrken og konstrasten nogle hakker ned for at være på den sikre side. Men ellers er normalt tv-signal og lidt omtanke det bedste. Hellere se noget tv end at kigge på sne :D

EDIT: Slået på målstregen af Yakken.
Brugeravatar
Af Brandborg
En der lige vil linke til opsætningsguiden til PX80?
Brugeravatar
Af Brandborg
Jeg bukker og takker.