Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MickeyT
For man virkelig brug for det ekstra H på modellen?

Fordi de har også Pioneer PDP-LX5090 til salg for sølle 21.900 SEK/14.450 DKK, og hvis man er heldig at få samme 12% rabat (som ved 5090H), så er vi pludselig helt nede i 19.270 SEK/12.720 DKK.

DET ER FANDME BILLIGT!! :D

Men som sagt, for jeg brug for det ekstra H, altså DVB-S/S2 tuneren?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
MickeyT skrev:Men som sagt, for jeg brug for det ekstra H, altså DVB-S/S2 tuneren?
Det kan du jo kun selv svare på? Der er også DLNA i H-modellen.
Af Illgor
Uha det er godt nok fristende til de priser. Har ellers gået og ventet på de nye Panasonic, så bliver spændende at se hva de kan yde kontra det pioneer. (har planer om at købe 50" Pana G10, men prisen løber jo næsten op i det samme som Pioneer og selvom jeg også havde tænkt en del over strømforbruget så er billedkvaliteten alligevel førstepriotet! )

Btw- nice artikel...altid rart med gode råd!
Af lennon
Fandme fin stil "Tobster" !

Leveringssituation samt Svensk kronekurs er de ukendte og sårbare faktorer i denne sammenhæng. Man blir jo ikke trukket for beløbet før varen afsendes. Ingen ved hvad kronekursen er om måske 2 måneder ?

Tror ikke i umiddelbart kan regne med nævte rabat direkte overført til andre Pioneer modeller.
Af nazcov
lennon skrev:Fandme fin stil "Tobster" !

Leveringssituation samt Svensk kronekurs er de ukendte og sårbare faktorer i denne sammenhæng. Man blir jo ikke trukket for beløbet før varen afsendes. Ingen ved hvad kronekursen er om måske 2 måneder ?

Tror ikke i umiddelbart kan regne med nævte rabat direkte overført til andre Pioneer modeller.
Det er faktisk diskuteret i en anden pioneer tråd (den lange af dem) - Hvor der bliver nævnt, også på skrift fra fyndbørsen, at beløbet bliver reserveret på ens konto, dvs. til den pågældende kurs, men beløbet bliver dog først trukket når varen afsendes (grundet lovgivning).
Af SL
Fin vejledning du har lavet....

Du skrev, at du har sendt en mail til Pioneer angående garanti.
Hvilken mailadresse skrev du til. Jeg har før skrevet vha. skrivefeltet på deres side, men de er ikke så gode til at svare.
Brugeravatar
Af Tobster
Takker... Så er e-mail-adressen og tlf.nr. tilføjet... :)
Af SL
Bare super.......
Hasse ved Fundbörsen har oplyst følgende:
Vi drar inte några pengar förrän ordern skickas från oss och då är det den dagens kurs som gäller.

Endvidere oplyste han følgende vedr. hvornår fakturabeløbet trækkes:
Vid kortbetalning bli bara summan reserverad och rätt belopp dras när din order skickas.

Til Tobster
Vedr. ovenstående så foreslår jeg en opdatering af din meget gode vejledning.
Brugeravatar
Af Tobster
Super - jeg inkluderer det :)
Af Andje00
yakken skrev:
MickeyT skrev:Men som sagt, for jeg brug for det ekstra H, altså DVB-S/S2 tuneren?
Det kan du jo kun selv svare på? Der er også DLNA i H-modellen.
Måske et "Rookie-spørgsmål" men lige for at være på den sikre side: Jeg modtager mit tv-signal via Yousee/Samsung Selector og har ikke nogen interesse i DLNA funktionen. I min situation er der vel ikke den store fordel i at betale lidt mere for et 5090H fremfor 5090 , eller hvad?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nej, det er korrekt.
Brugeravatar
Af Tobster
Uha... kursen er helt nede i 64,42 nu. Den var helt nede i 63,61 i fredags...
Så kan man godt ærge sig lidt over at man købte da kursen var i ca 70,-