Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ReneBak
Jeg tror det er den engelske model de sælger. Den har ikke DVB-C og MPEG4. Jeg ville holde mig væk fra den.
Af Spurven
Fik følgende svar fra Easyshopping

Vi har et pågældende produkt på lager.

Vi yder reklamation iht. købeloven. Produktet vi sælger stammer fra Panasonic Tyskland og er omfattet af producentens garanti.

Ved reparation iht. reklamationsbestemmelserne i købeloven dækker vi forsendelsesomkostninger ved afhentning/bringning til din adresse, såfremt produktet er emballeret på samme måde som ved modtagelsen.

Ved reparation iht. producentgarantien sørger du selv for levering/afhentning af produktet hos os.

Produkter der stammer fra Panasonic Tyskland bliver repareret i Tyskland. Dette sker, ifølge vores erfaringer, hurtigere og bedre end på danske værksteder.
Brugeravatar
Af SpRoX
Men det ændre stadig ikke på at TV'et ikke har DVB-C og MPEG-4... :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg tror generelt folk bør indstille sig på, at der ikke vil ske samme prisudvikling på de nye modeller, som der har været på PX og PZ modellerne. Da de parallelimporterede versioner ikke har samme features som de nordiske, så mister man ret meget ved at købe udenlands. Manglen på DVB-C og MPEG4 på eks. tyske modeller gør dem relativt uinteressante ift. PX80.