Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BC
Hvad du kan eller ikke kan / vil se på kanal KBH har mindre betydnig i det her forum ...... som du administrer :(( Men den kensgærning at du kommer med fejlagtig oplysning stå jo stadigt ved magt. Jeg trode at du ville komme med noget mere konstruktivt, en dine ejene preferancer til Kanal KBH.

Med venlig hilsen
Bo Cramer
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du bør nok trykke på "besvar" og ikke "Nyt emne". Den oprindelige tråd findes her hvis du vil tilføje din kommentar: http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=9916

Jeg var ikke klar over at Kanal Kbh. ikke kunne findes i det digitale katalog og derfor er det jo også fint at du kan korrigere mig. Må man som administrator ikke have en mening - og skal du være dommer over dét?
Af BC
Naturligtvis må du det, hvis der er nogen som spørger om den :(
Ellers tak for et godt forum !
VH Bo Cramer
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du bør stadig give svar i den oprindelige tråd for at holde styr på rækkefølge mv.

Hvis kanal Kbh er den eneste kanal der ikke medsendes i Yousee's digitale pakke, så kan vi jo lade Tine afgøre om hun er enig med min, meget subjektive, udtalelse.

Der findes forskellige måder, at korrigere for fejlagtive oplysninger i et forum, men at du farer i flint over, at jeg ikke fik undersøgt om Kanal Kbh var med i pakken, synes jeg ikke du fik præsenteret så konstruktivt. Det er ikke første, og med garanti ikke sidste, gang jeg videregiver halvrigtige oplysninger. Med så mange indlæg i bagagen så er det nok uundgåeligt.

Er der da andre kanaler, som man må undvære i den digitale pakke, som jeg ikke har været opmærksom på, eller snakker vi kun om Kanal Kbh?
Af gke
Kan I ikke PM hinanden med henblik på personlige diskussioner...?