Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Phrank
Hej

Jeg har lige fået en kortlæser samt dertil hørende youseekort ind af døren til mit sony 40w4000.

Jeg smed kortlæseren i og gik ind i digitalprogramindstilling for at sætte den til at søge efter programmer og indtastede 00300 for Holbæk.

Så fandt den en hel masse, og så sorterede jeg ellers.

MEN der kommer kun billede på dr, dr2, tv2, info og 6'eren.

Hvad skal jeg dog gøre, har lige ringet til yousee, som sendte mig videre til sony som jeg først kan komme i kontakt med i morgen.

Nogen der har nogen ideer til hvordan jeg får det til at virke??
Af Mic
Jeg havde præcis samme problem med selvsamme tv. Står der under den digitale opsætning, at dit CA-modul er sat i tvet?

Jeg havde nemlig det yderst pinlige problem, at jeg ikke havde skubbet kortet ordentligt ind (det skal åbenbart give et lille "klik"). Samtidig skal CA-modulet (går ud fra at det er det røde du har?) vende med den røde side mod væggen og med programkortet vendt "omvendt" (det burde give en lille slags "slibelyd" når du indsætter det).
Af tinus31
Håber det er ok at jeg blander mig - Jeg har nemlig et spørgsmål med det kort... Jeg har søgt efter digitale kanaler og får kun 7, men ingen af dem I skriver.. Jeg har heller ikke på noget tidspunkt skulle indtaste kode, hvilket undrer mig - Hvor skal jeg gøre det henne, og hvad er koden for Søborg?
Ja ja - Kvinder og teknik - ved det godt :) Men håber I vil hjælpe mig - Har et SONY LCD fjernsyn BRAVIA KDL-32V4500

Mange hilsner fra Tine...
Af Phrank
Jeg siger mange tak til Mic. Jeg havde åbenbart vent selve kortet forkert, men havde da slet ikke tænkt på at det kunne være det, nå nu den kunne finde nogle kanaler.

Nu virker det hele som det skal.
Af Phrank
Hmm tror søborg hører til gladsaxe og netværksnummeret dertil er 00999.

Jeg tastede mit nummer ind da jeg satte den til at søge efter alle kanalerne mener jeg, men hvordan det lige fungerer med dit tv skal jeg ikke gøre mig klog på, nå nu jeg ikke engang kan sætte mit kort rigtigt i:)
Af tinus31
Tak for svaret - har fundet ud af det :)
Af Mic
Godt I begge fandt ud af det - og jeg er glad for at kunne hjælpe! :) Det er nemlig ikke helt ligetil :P