Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej.

Igen ved jeg ikke om dette emne er lagt korrekt, men tog chancen og lagde den her.

Sagen er den at jeg højst sandsynlig køber en PX80'er her først i marts, hvis ikke prisen på de nye modeller der kommer er super gode, i forhold til kvaliteten. Det er dog sådan at jeg har nogen rimlig sippet forældre(;-)), derfor ejer vi kun en analog tag antenne. Derfor har jeg kun DR1 og TV2 på mit nuværende B&O fjernsyn fra krigen - http://193.238.185.184/vare/5/3/6/8/aw536849-1.jpg

Hvis jeg så køber PX80'eren, vil billedekvaliteten så være dårligere, bedre eller nogenlunde det samme? Og vil billedekvaliten i såfald blive bedre når kalenderen siger d. 1 oktober?

Endvidere regner jeg med at bestille denne vidunderlige apperat fra siden; www.getmore.dk. Et par stykker der har erfaringer med at handle lige netop fra den side?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du benytter blot den digitale DVB-T tuner i TVet og napper DR1 og TV2 i digital kvalitet. Det vil hjælpe en del på det. Det kræver dog at antennekablet fra jeres tagantenne til dit TV er i ordenlig kvalitet, men det vil du jo opdage når du får TVet. Du behøver ikke vente til 1. oktober for at få et bedre signal - de gratis kanaler har været sendt digitalt længe og det vil ikke ændre sig d. 1. oktober.

PX80 burde kunne matche et LX2500 eller hvad den model nu end hedder.
Af Ekmani
Super tv - har dog ikke selv erfarringer med getmore, men hvad man kan læse sig til (her på siden og andre fora) så skulle de have mange tilfælde med skidt skidt service. Ved at komplett.dk (beliggende i kbh) lige nu sælger den til 4990 uden fragt...
Af Illgor
ved godt mange har dårlige erfaringer med getmore, men jeg må sige at i løbet at det sidste år synes jeg nu de er blevet ganske gode. De sidste mange gange jeg har bestilt hos dem så er varene kommet dagen eller 2 dage efter og indtil jul havde jeg ikke haft nogen defekte varer. Fik jeg så købt i julen, blev sendt retur slut januar til Getmore pga defekt, og idag er der så lige kommet et sprit ny maskine (logitech squeezebox duet).
Må siges at være ganske fin service...

Men ja, der er flere alternativer i ca samme prislag på px80.
Af Thor-thor
Jeg ville holde mig fra Getmore!

Komplett kunne vær et bud, men der er også andre der har skærmen til omkring 5k.
Af velsing
Jeg har kun gode erfaringer med Getmore såvel som Komplett, og særdeles gode erfaringer med Silvans stue dvb-t antenne til 129,-. Det giver det bedste standard-tv signal-billede jeg endnu har set på et fladskærmstv. Er MEGET glad for mit PX80 :-)
Køb det!!

Mvh Velsing
Brugeravatar
Af SpRoX
Kan gøre det kort;

PX80 = køb!
Getmore = NO GO!

Har selv lige købt et PX80 ved Komplett og det har jeg ikke fortrudt. Det er virkelig et lækkert tv. Det undre mig at det kan gøres til 5k når man ser på hvad der ellers er tilgængeligt i samme prisklasse. Af den smule jeg har set er der ikke noget der kan måle sig med PX80 til prisen!

Mht. getmore, så hold dig fra dem! De har nok landets ringeste service -hvis man overhovedet kan kalde det service...!?