22 feb 2009, 18:51

Jeg er den heldige ejer af et nyt pioneer fjernsyn, men har problemer med opsætningen!
Jeg har en PS3, NAD DVD og NAD surround reciver, men kan ikke få lyd og billede til at passe sammen, udover hvis jeg forbinder reciveren til hovedtelefon ugangen til fjernsynet, hvilket giver en elendig lyd Jeg har tilsluttet DVD og PS3 til fjernsyn med HDMI, men burde lyden ikke godt kunne løbe gennem HDMI? eller er det mig som har taget helt fejl?!
  Jeg har tilsluttet DVD og PS3 til fjernsyn med HDMI, men burde lyden ikke godt kunne løbe gennem HDMI? eller er det mig som har taget helt fejl?! 
Håber nogen kan hjælpe mig 

på forhånd tak Lau

Jeg har en PS3, NAD DVD og NAD surround reciver, men kan ikke få lyd og billede til at passe sammen, udover hvis jeg forbinder reciveren til hovedtelefon ugangen til fjernsynet, hvilket giver en elendig lyd
 Jeg har tilsluttet DVD og PS3 til fjernsyn med HDMI, men burde lyden ikke godt kunne løbe gennem HDMI? eller er det mig som har taget helt fejl?!
  Jeg har tilsluttet DVD og PS3 til fjernsyn med HDMI, men burde lyden ikke godt kunne løbe gennem HDMI? eller er det mig som har taget helt fejl?! Håber nogen kan hjælpe mig

på forhånd tak Lau