Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af make
yakken skrev:Normalt så hedder det "væsentlig samme stand" og ikke "ubrugt", så med mindre du har hældt kaffe i skærmen og sønnike har tegnet med tusser på den, så burde den kunne gå retur.
Der er ikke sket noget med det. Jeg har dog taget beskyttelsesfilmen af rammen, håber ikke det bliver et problem.
Af make
Jeg har aftalt med Tv manden at han kommer og lytter til det på mandag for at høre om der kan gøres noget ved det. Så må vi tage den derfra sagde han, så det er jeg meget spændt på.
Af Skoumand
Mit larmer også, men det er værst lige når det er tændt og særligt hvis billedet er meget lyst.
Flatpanels.dk larmer en del! :-)
Af lyricman
Er også lige blevet ejer af PX80 - og hvilken fryd.

Mht til brummen så lagde jeg også mærke til at skærmen pludselig kom med en temmelig høj brummen efter nogle timers kiggeri - og den var højest ved lyse billeder ::l

Skærmen står på fod indtil jeg finder det rigtige ophæng og jeg fandt ud af at jeg havde været lidt sløset med at stramme skruerne. Alle skruerne blev strammet og indtil videre er "brumme" blevet væk :) Kan det være svingninger i metallet der brummer?

Spørgsmålet er om det vender tilbage når det kommer op på væggen?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Lyde fra bagsiden vil blive forstærket hvis skærmen sættes tæt op af noget pga. reflektioner, men hvis det er mekaniske svingninger, så skulle der ikke ske noget når du nu har "strammet skruerne" (og foden skruer du jo af igen).