Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af samsungdk
Hej Alle

Vi beklager det salfølgelig meget, Jeg har snakket med mine andre kollegaer i de andre nordiske lande. De har ikke dette problem.
Jeg havde et møde i torsdags med teknikkeren fra vores service, og fortalte at det stadig ikke er løst. Han er nu MAX på for at løse dette problem.

Dette er meget mystisk problem, Hvilke vi ikke ser alle steder. Heldigvis. Dette problem optræder i Digital.

I er meget velkommen til at skrive til mig direkte. Jeg svare ASAP.

SamsungDK
Af Morientes
Jeg står i øjeblikket og overvejer kraftigt at købe dette TV. Kan man regne med at problemet bliver løst? Man kan jo ikke leve med at panelet blinker!
Af xprezz
Det blinker ikke hele tiden skal du vide. Mit har ikke blinket i 3 dage nu så det er ikke fordi man stirrer lige ind i en konstant blinkende diode.
Af nollerik
Noget nyt fra Samsung vedr. blå blink?
Kan man ikke vælge kanalrækkefølge?
Af xprezz
Intet nyt om blåt blink.

Hvis du indstiller kanaler mens tv'et er sat til sverige som land falder kanalerne i en nogenlunde fornuftig rækkefølge.
!:(
Hej alle
Jeg tror efterhånden ikke vi får løst problemet med de blå blink! Jeg har ikke været heldig med at kontakte Samsung. Ingen vil tage noget ansvar- man kommer gennem de samme procedurer hver gang og skal gentage problemstillingen og forklare fejlen til nye folk( på dansk og svensk) osv osv. ... - der findes ingen løsning lige nu, men måske kommer der....Du hører fra os....
Hvis vi så bare kunne få beskeden, at de ikke kan løse problemet, men tilbyde en anden model gennem de forretninger vi har handlet med- så var der da en smule ansvarlighed at spore.
Det må snart være en sag for "Kontant" eller lignende forbrugerprogram!!

M.v.hh.
HH2SO4
Af kskruger
samsungdk skrev:Hej Alle

Vi beklager det salfølgelig meget, Jeg har snakket med mine andre kollegaer i de andre nordiske lande. De har ikke dette problem.
Jeg havde et møde i torsdags med teknikkeren fra vores service, og fortalte at det stadig ikke er løst. Han er nu MAX på for at løse dette problem.

Dette er meget mystisk problem, Hvilke vi ikke ser alle steder. Heldigvis. Dette problem optræder i Digital.

I er meget velkommen til at skrive til mig direkte. Jeg svare ASAP.

SamsungDK
SamsungDK, hvis man ikke ser dette problem i de andre nordiske land, selvom det er samme model som hele norden har fået. Så skulle man måske kigge på, hvad folk i DK gør anderledes i forhold til resten af norden. F.eks bruger de andre type kort til DVB-C eller er det digitale tv signalet, som giver problemer. Har folk der kun bruger analog tv-signal, også dette problem?
Af Niels O
Hej alle i "Blå-blink klubben"
Er der nogen der har nyt at tilføje, nye oplevelser, flere eller færre blink, fået problemet løst?
Kunne godt tænke mig at høre, hvor tit I andre har problemet med blå blink. Selv oplever jeg det ca. hver 5. dag. Starter typisk når tv'et står standby.
Påtænker muligvis at skifte til Samsung LE46A966, da jeg har fået "lov til" at skifte tv'et (LE40A796). Så hvis jeg kan aftale det med forhandleren, skifter jeg muligvis og må så betale merprisen.
Er der nogen der ved, om der er tilsvarende problemer med LE46A966'eren?
Hilsen
Niels O
Af xprezz
Har aldrig hørt om blink på 9'er serien men der er heller ikke så mange af dem herhjemme.

Hvem er forhandleren, det er da god service.

Mit blinker KUN når jeg ser HD kanaler. Har aldrig noget ellers, mig bekendt er du den eneste der får det fra standby Niels.
Af Morientes
Samsung må da snart gøre noget ved sagen?

Det kan jo godt betegnes som en (mindre) defekt!

En firmwareopdatering af en eller anden art burde da kunne løse problemet. Om ikke andet så deaktiver dog dioden!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg synes generelt, at Samsung er sløve til at få rettet fejl og mangler på eksisterende produkter. Det virker som om ingeniørerne bruger al deres energi på at spytte nye produkter ud med 3 måneders mellemrum i stedet. Samsungs hotline er hjælpsom og villig til meget, men hvad hjælper det når fejlene på produkterne ikke rettes?
Hej i "klubben"
:(
Jeg havde besøg af en tekniker den 24/2. Han prøvede at udskifte en printplade i apparatet, men desværre uden resultat. (SUK) Der er vist snart ikke flere boards, printplader eller andre dele at udskifte??
Nu er jeg meget spændt på Samsungs næste skridt!
Der arbejdes ihvertfald på sagen.

Der var dog også en god nyhed om problemet med kanalrækkefølgen. You-see har vist lavet om på rækkefølgen, så den danske svarer til den svenske!
:)
hh2so4
Af Niels O
Jeg har også fået skiftet touch-panelet og mainboardet - uden at det hjalp på "blå blink" problematikken.
Senest har jeg fået tilsendt et par spoler, som jeg har monteret på hhv. strømforsyningsledningen og antenneledningen. Det skulle ifølge Samsungdk muligvis "stabilisere systemet". Man bliver jo helt overtroisk til sidst.

Skal nok melde her hvis det hjælper.

Hilsen
Niels O
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7