Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MacDuster
Er meget tæt på at bestille 37PX80(når jeg lige får løn), men spørgsmålet er jo om det kan betale sig at vente en smule, hvis nu der skulle komme nye modeller i samme prisleje... inden for de næste par uger, vel at mærke!
Budgettet hedder omkring de 7k, og helst i 37" - 40" kan gå.
Er det sandsynligt der er fjernsyn lige om hjørnet der er bedre end PX80 og samtidig holder sig inden for de nævnte kriterier?

Jeg ved godt de fleste af jer muligvis ikke ved mere end jeg gør, men det er også derfor jeg skriver "er det sandsynligt"... For jeg regner dog med der er folk herinde med lidt mere erfaring, og dermed en idé om hvad vi kan forvente af de kommende TV.
Af Illgor
kig med i panasonic 2009 release tråden:D
Af Sploink
En 37" X10, som er afløser for PX80, koster 8000kr hos ppradio :) Er jo nok en smule bedre og med indbygget DVB-C / mpeg4 tuner
Af MacDuster
Illgor skrev:kig med i panasonic 2009 release tråden:D
Det skal jeg gøre!

Men det er jo ikke kun Panasonic der kommer med nye TV... så hvis der var nogle der kunne fortælle lidt om Sony, for eksempel...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Kig i vores nyhedssektion på forsiden. Sonys modeller er nævnt ved flere lejligheder.
Af MacDuster
yakken skrev:Kig i vores nyhedssektion på forsiden. Sonys modeller er nævnt ved flere lejligheder.
Hmm, neej - kan godt se artiklen om mindre strømforbrug, men den omtaler WE5, hvilket er et TV, der længe sprænger mit budget...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Søg i arkivet. Der er en nyhed om det nye sortiment.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det var jo heller ikke dét du bad om. Du bad om information om Sonys nye TV og det er der i den nyhed du fandt dér.
Af MacDuster
yakken skrev:Det var jo heller ikke dét du bad om. Du bad om information om Sonys nye TV og det er der i den nyhed du fandt dér.
Hmm, neej, jeg mener nu jeg hele tiden har gjort opmærksom på, om nogle kunne komme med et kvalificeret gæt på hvad TV'ene kommer til at koste...