Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hey..
Nu da jeg har læst lidt frem og tilbage på forskellige forums, påstår folk lidt der og noget andet der..
Så vil hører jeres mening.

Billedekvaliteten, hvilket et af de to fjernsyn er bedst? Hvis man altså kan svarer på det?

5090H eller KRP-500A ?
Silenty skrev:Hey..
Nu da jeg har læst lidt frem og tilbage på forskellige forums, påstår folk lidt der og noget andet der..

Billedekvaliteten, hvilket et af de to fjernsyn er bedst? Hvis man altså kan svarer på det?

5090H eller KRP-500A ?
KRP-500A har en smule bedre billedkvalitet end 5090H. :)

Jeg har selv bestilt en KRP-500A, og får den om 2 uger.
Tech2007 skrev:

5090H eller KRP-500A ?
KRP-500A har en smule bedre billedkvalitet end 5090H. :)

Jeg har selv bestilt en KRP-500A, og får den om 2 uger.
Hvorfra, hvis jeg må spørge? Og hvor meget?
Brugeravatar
Af Tech2007
Fra Fona, men jeg fik et specielt tilbud.

TV: Pioneer KRP-500A
Fod: KRP-SW01
5 års Forsikring
Inkl. Levering

For 25.000,-

5090H eller KRP-500A ?
Hvis du kan leve med 5090H, så kan du få det fra Sverige til ca. 17.000,- dkr. incl højttaler, vægbeslag og fragt. Se DET er billigt... Du skal regne med at smide ca. 5.000,- dkr oveni hvis du vil gøre samme køb i Danmark.

Og med Pioneers PDP+ garanti er du sikret, med on-site service, fri afhentning/levering, frit låne-tv, fri fragt-emballage...
Tobster skrev:

5090H eller KRP-500A ?
Hvis du kan leve med 5090H, så kan du få det fra Sverige til ca. 17.000,- dkr. incl højttaler, vægbeslag og fragt. Se DET er billigt... Du skal regne med at smide ca. 5.000,- dkr oveni hvis du vil gøre samme køb i Danmark.

Og med Pioneers PDP+ garanti er du sikret, med on-site service, fri afhentning/levering, frit låne-tv, fri fragt-emballage...
Fin pris ! !

Og forskellen på ydelse er så marginal,at man bør styre efter design og pris . Personligt ville jeg vælge 5090 uden højtalere . Skærmen skriger efter et seriøst audio anlæg med fede højtalere !