Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af thg
Jeg kigger lidt på en Samsung T220HD.

Kan jeg tilslutte et helt alm. antennestik fra YouSee og så også bruge denne skærm til tv?

Er denne skærm forberedt til VESA beslag så jeg kan hænge den op på væggen?
Af Corax
thg skrev:Kan jeg tilslutte et helt alm. antennestik fra YouSee og så også bruge denne skærm til tv?
Hvis det er admindeligt analog kabel-TV så skulle det ikke være noget problem.
thg skrev:Er denne skærm forberedt til VESA beslag så jeg kan hænge den op på væggen?
Det har den ikke men du kan få en adapter så den kan bruges med VESA ophæng. Søg efter WMB1900T.
Af thg
Hvor tykt er det beslag og er det sådan en type der kan vinkles og drejes til siderne?

Min gamle Samsung 940BF skærm har ellers huller bagpå til et VESA100 beslag så man lige kan mont. det på væggen nemt og billigt og ikke mindst tæt på væggen!

Men der er altså alm. gammeldags antenne indgang på denne T220HD?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nu er et antennestik vel ikke mere gammeldags end at det er samme type stik og kabel man sender HD TV igennem ;)

Men ja, den har indgang til alm. PAL TV, som er den type du får hvis du har analogt kabel-TV.
Af thg
Hvor tykt er det beslag og er det sådan en type der kan vinkles og drejes til siderne?
Af thg
Slet ingen som har hængt sådan en skærm op på væggen med det beslag som kan oplyse om afstand fra væg til skærm?

Beslaget passer også til T200, T200HD og T220.