Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af -Colding
Hej Alle :)

Skal købe et 40' tv og har haft kigget en del på Sony Z4500 og Samsung A856, men hvilke af dem skal jeg vælge?

- Samsung er billigere end sony men
- Sony er 200Hz

Nogen der har erfaringer eller lign?

Evt noget andet tv der er værd at tage med i overvejelserne i samme prisklasse? Der skal være mpeg4 tuner i skal det lige siges :)

på forhånd tak :)
Af -Colding
(Glemte at tilføje at Samsung LE40A796 også er med i billedet.)

:)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Personligt ville jeg vægte LED belysning over 200 Hz, hvilket ville sætte 796 i højsædet.
Af TYBO
på samsungen kan du ikke sortere de digitale kanaler som du selv ønsker det. Hvilket nok er mere belastende end alt muligt andet....med mindre at du bruger en ekstern tuner....hvor du så først skal tænde TVet og så finde HDMI og så skal du bruge en ny remote (eller skifter over på en ny via en alt i en remote hvor du så derefter kan vælge kanal).

Synes bare at når man er ude og give så mange penge for et TV så skal sådan noget bare være i orden.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Den seneste opdatering skulle have placeret kanalerne mere logisk, så behovet for at flytte rundt på kanalerne ikke skulle være så fremtrædende.
Af TYBO
lige meget...det er nederen at man ikke kan bestemme det selv på så dyrt et TV...kan jo på selv de billigeste mærker.
Af -Colding
Okay.

Så Sony Z4500 er egentlig ude af billedet ?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
... du er godt med på at det er Samsungs model vi skriver om, ikke?
Af -Colding
Jo jo - men siden den ikke bliver nævnt, går jeg udfra den ikke er aktuel?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
For mig at se, så er den da kun ude hvis du prioriterer at kunne styre kanalrækkefølgen højt.