Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har kig på to TV

Sony 40W4000 og

Panasonic 42PZ85.

De har begge den størrelse og den pris jeg ønsker. Men hvilket af de to viser det bedste billed?

Om det er LCD eller Plasma betyder ikke så meget for mig. Det der betyder noget for mig er at kunne se Blu-ray DVD og Formel 1 i god kvalitet.

Er der nogen som kender en test hvor de to holdes op mod hinanden eller har en mening om hvilket af de to der har det bedste billed?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Vi har test af både PZ85 og E4020 (som er identisk med W4000 rent billedmæssigt). I min mening giver PZ85 dig det bedste billede.
Af TYBO
Nu er den digitale tid jo lige rundt om hjørnet.
Ville selv synes det er utroligt belastende at købe et TV uden den digitale tuner som man har brug for.

Så jeg ville vælge Sonyen som har denne eller lige vente 14 dage til panasonics nye modeller kommer ud og som alle har de tuners der skal bruges.
Brugeravatar
Af mew
Havde samme valg og valgte PZ85.
Jeg har Fibernet TV, med Set-top boks (mpeg4 understøttet)forbindelsen er gennem skærmet netkabel og HDMI-kabel.
HD kanalerne er exelente,men selv X-Factor iaftes var vildt imponerende.....
Af xcardman
Hvis man kun kigger på billedekvalitet, så er et Panasonic 42PZ85 klart bedre Det har det samme gode billede som et crt tv og HD står rigtig flot
Af NuclearHamster
Jeg er ikke så imponeret af Sony's fjernsyn - tror jeg ville vælge Panasonic. :)