Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvilken pris har du fundet den til? Har du overvejet den 37/42 model vi ofte anbefaler fra Panasonic (PX80)?
Af steffapop
Jeg har fundet det til 6700,- i metro, hvor kan hente det idag. Det findes dog til 5.500 afhentet i Tyskland, men jeg bor i Aalborg, så hvis der skulle ske noget med det skal jeg jo til at køre langt og så kan det nok ikke betale sig.

Jeg har kigget lidt på PX80, som bliver anbefalet, men er bare forelsket i Samsungs design. Så ved ikke helt hvad jeg skal gøre?
Af lennon
steffapop skrev:Jeg har fundet det til 6700,- i metro, hvor kan hente det idag. Det findes dog til 5.500 afhentet i Tyskland, men jeg bor i Aalborg, så hvis der skulle ske noget med det skal jeg jo til at køre langt og så kan det nok ikke betale sig.

Jeg har kigget lidt på PX80, som bliver anbefalet, men er bare forelsket i Samsungs design. Så ved ikke helt hvad jeg skal gøre?
Du skal gøre op med dig selv hvad der vigtigst, billedperformance eller design . Med andre ord, - kan du leve med Panasonics design,så er det et væsentligt bedre køb . Men jeg er enig i ,at Samsungs plastic er pænere end Panasonics plastic . . O_O