Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MR.BARCA
NTSDK skrev:Det 2 uger siden jeg bestilte mit Panasonic lx5090h hos Fyndborsen. De bliver ved med at udskyde leveringsdatoen. Er der nogen af jer andre som har hørt noget om leveringstid?
Jeg har bestilt for 5 uger siden, og da jeg spurgte om hvor lang leveringstid der var skrev de en uge, en uge senere uden at høre noget, skrev jeg til dem og fik at vide at det nok lige ville tage en uge mere og sådan blev det ved, så afbestilte sidste mandag og købte i stedet hos sparshop hvor jeg bestilt om mandagen, tirsdag stod tv'et i stuen super service.
Af richthofen
Og det var Fyndborsen.se det tog så lang tid med levering hos?

Det var da skuffende information. Håber mit TV kommer hurtigere end det.
Af NTSDK
Ja det er måske derfor, de ikke kan levere ;;)

Hvorom alting er - så er det pisseirriterende at man ikke kan få ordentlig besked fra dem !:(

Tobster skrev:Har netop fået mail fra Hasse. De venter at modtage min S63-højttaler i morgen eller onsdag - derefter sender de hele pallen.
Det bliver en rar weekend :)

Jeg kan godt forstå at de ikke kan levere det TV du har bestilt.. hehe... Har aldrig hørt om et Panasonic lx5090h :p
Af richthofen
Sjovt du siger det, for hver gang jeg sender en email og et af spørgsmålene er om leveringsdag, så er det ikke besvaret. Ham Hasse kommer med korte beskeder og svarer kun på 1/4 af spørgsmålene.

Så nu har jeg lige sendt en email afsted, hvor jeg i parentes efter leveringspørgsmålet, skriver om han ikke vil være venlig at svare på det spørgsmål. :)

Håber sgu ikke jeg skal vente laaang tid.

Hey TOBSTER, giv lige besked når du har fået TV'et med info omkring levering og om alting er som det skal være?
Af MR.BARCA
richthofen skrev:Og det var Fyndborsen.se det tog så lang tid med levering hos?

Det var da skuffende information. Håber mit TV kommer hurtigere end det.
Ja det var fyndborsen, skrev med en der hed Adam Bengtsson, og han svarede svar altid uden om det var nærmest umuligt at få en konkret leverings tid, men der er en del inde på recordere.dk der har gode erfaringer med fyndborsen ::l
Brugeravatar
Af Tobster
Klart - det skal jeg gøre...

tma86 har jo købt og fået leveret derfra. Måske du kunne fortælle os lidt om dit forløb?
Af NTSDK
Det er også Adam jeg mailer med. Jeg bestilte fjernsyn+s63+ophæng+HDMI-kabel d. 23/1 :(

Leveringsproblemet ligger sikkert hos Pioneer, men det er irriterende at fyndbørsen ikke kan være ærlige omkring det. Når man har hørt på: 'Vi hoppas få in sakerna i lager i slutet av denna veckan (i värsta fall början av nästa vecka).' i et par uger eller bliver man lidt træt ::l
Af richthofen
Ja jeg har fået svar fra Hasse.

Og det er hos Pioneer at leveringsproblemet ligger, ifølge Hasse altså.

Han sagde at alle mine dele var klar til levering undtagen 5090H, som de afventer fra Pioneer, men TV'et ville blive sendt afsted til mig på mandag i uge 8. Altså næste uge, så måske han regner med en levering fra Pioneer i løbet af ugen her. Så det håber jeg selvfølgelig på! :) Men alle jer andres informationer gør at jeg ikke rigtig tror på det. :(( Men vi får se.

NTSDK Jeg tænker at når de får en levering fra Pioneer, så er der TV på vej til os alle, forhåbenligt!
Af NTSDK
Har lige fået mail fra Adam - de har sendt varerne i dag :)
Af richthofen
Hold da op, hvor fedt - good for you!

Jeg har ikke fået nogen fra, Hasse drengen. :o

Jeg håber jeg er med i den sending. Jeg bestilte først den 2/2-2009, du bestilte 2 uger før......Lad mig være med i den sending, ffs.. :D
Brugeravatar
Af Tobster
Så har jeg også modtaget leverancebekræftelse og kollinummer så jeg kan tracke ordren :D
Jeg kan finde ordren hos www.posten.se, så nu skal jeg bare finde ud af hvem der overtager i DK, så jeg evt. kan prøve at koordinere leveringstidspunktet.

Jeg bestilte d 27/01/2009
Af richthofen
Fedt nok, Tobster.

En rigtig god weekend er på vej til dig! :D

Jeg har stadig intet modtaget, så jeg må nok væbne mig med tålmodighed lidt tid endnu, men det er rart for tiden, at høre at Fyndborsen modtager TV'er fra Pioneer og sender 5090H ud til kunderne.
Af richthofen
Test
Brugeravatar
Af Tobster
Så har julemanden været hjemme hos mig og sat en palle i garagen:

Billede

Det bliver rart at komme hjem fra arbejde i dag :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8