Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af SpRoX
Er der nogen der tør komme med et forsigt bud på hvad TC-P42X1 kun koste når det kommer på markedet?
Brugeravatar
Af radiomand
TC-P42X1 er USA model og kommer ikke i Europa.

men TX-P42X10E kommer i Europa. min forventetning til pris er omkring 9.000,- pt. , men lad os se omkring den 23/2-2009, hvor priserne bliver frigivet fra Panasonic Danmark.
Af SLEORT
Når de nye modeller kommer på markedet, kan man så forvente anseelige prisfald på PX80'eren, eller kan man lige sp godt købe den inden for de næste par uger?
Af Illgor
tror ikk prisen falder særlig meget mere...
der er jo ikke særlig mange tilbage
panasonic danmark skulle i hvert fald ikke ligge inde med flere, dem som man kan købe i panacentrene er hvad de enkelte centre selv ligger inde med...
Brugeravatar
Af SpRoX
Er det helt sikkert at der kommer priser på de nye TV d. 23.? Og evt. også leverings datoer?
Af Illgor
Det er i hvert fald hvad panasonic selv siger. De kan vel altid nå at lave det om - sådan noget er jo aldrig helt sikkert O-O
Af jkrjkr
lcd.dk får ca 20 px80'ere hjem torsdag.. der henter jeg mit :)
Brugeravatar
Af SpRoX
Ved du hvad de kommer til at koste?
Af jkrjkr
det er 42" eren jeg har kig på, og den kommer til at koste 6.299... men de er til at handle med.. især hvis du skal have beslag, kabler og evt forsikring :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
SpRoX skrev:Er det helt sikkert at der kommer priser på de nye TV d. 23.? Og evt. også leverings datoer?
Ikke 100 % sikkert, men indtil videre er det hvert fald meldingen fra Panasonic.
Af Gromit
I England ligger P42X10B på omkring de 5800.-

Det er godt nok med engelsk tuner i. Men det giver da i det mindste en pris indikation.
Senest rettet af Gromit 11 feb 2009, 14:58, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ja, som start-pris er det ikke afskrækkende, men man skal nok også tænke på det svage pund og at England generelt er lidt billigere.
Brugeravatar
Af SpRoX
Kan der være nogen risiko for at PX80 afløseren fx ikke har samme billedekvalitet?

Går nemlig og lurer på om ikke jeg burde vente med at købe, i hvert fald indtil priserne på de nye skærme er blevet offentliggjort... :)
Er dog lidt bange for om PX80 når at forsvinde helt. Iflg. dustinhome kan de nemlig ikke længere skaffe PX80.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 14