Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af cannavaro
Du kan være helt rolig. Den indeholder DVB-C MPEG 4 tuner. Dog står det ikke under produktspecifikationer, inde på deres egen danske hjemmeside, men det er en fejl. Jeg har set, at der ikke er angivet DVB-C MPEG4 i flere forhandleres produktbeskrivelser, men de er alle sakset direkte fra Philips egen hjemmeside, som jo er forkert.
Af fckersuper12
cannavaro skrev:Du kan være helt rolig. Den indeholder DVB-C MPEG 4 tuner. Dog står det ikke under produktspecifikationer, inde på deres egen danske hjemmeside, men det er en fejl. Jeg har set, at der ikke er angivet DVB-C MPEG4 i flere forhandleres produktbeskrivelser, men de er alle sakset direkte fra Philips egen hjemmeside, som jo er forkert.
Mange tak. :) Så skal jeg ned i computercity på mandag og købe den.
Af Turbo
...
Senest rettet af Turbo 11 feb 2009, 11:16, rettet i alt 1 gang.
Af cannavaro
fckersuper12 skrev:
cannavaro skrev:Du kan være helt rolig. Den indeholder DVB-C MPEG 4 tuner. Dog står det ikke under produktspecifikationer, inde på deres egen danske hjemmeside, men det er en fejl. Jeg har set, at der ikke er angivet DVB-C MPEG4 i flere forhandleres produktbeskrivelser, men de er alle sakset direkte fra Philips egen hjemmeside, som jo er forkert.
Det var så lidt. Jeg kan se, at på Computer-city's hjemmeside angiver de helt korrekt, at der forefindes DVB-C MPEG-4 tuner, hvilket du ihvertfald kan bruge som argument, hvis det mod forventning ikke skulle være tilfældet. Jeg går ud fra, at du selvfølgelig vil gøre brug af den indbyggede Digital tuner, men bare for at være helt sikker, så er du klar over, at du både skal tilkøbe CAM-Modul, samt muligvis en digital program pakke fra din udbyder? Alt efter om du f.eks. har Yousee eller Stofa, skal du købe et CAM-modul, som er kompatibelt med udbyderen.
Senest rettet af cannavaro 07 feb 2009, 19:40, rettet i alt 1 gang.
Af cannavaro
Turbo skrev:Hey :)

Jeg er ret sikker på cannavaro forvæksler DVB-C og DVB-T - Den Philips du har kik på har DVB-T og ikke DVB-C tuner.

En hurtigt søgning på google og denne side kommer frem som 3 link:
http://www.consumer.philips.com/consume ... FL5403H-10

Jeg er ret sikker på, at jeg ikke forveksler noget med hinanden. Som jeg skriver, kan det ikke andet end være en fejl fra Philip's side. For mig ser det ud som om, at specifikationerne på det nævnte Philips tv, inde på deres hjemmeside, svarer mere til deres udgået D-model, som netop kun havde DVB-T. Jeg sælger selv tv, blandt andet et nøjagtig magen til dette Philips Tv, og der er DVB-C, samt understøttelse af MPEG-4. Jeg skal ikke kunne sige, om der på diverse parallelimportede Philips produkter, måske kun er DVB-T, men på de danske modeller, og på dem som Computercity sælger, er der det som der skal være.
Af lennon
cannavaro skrev:
fckersuper12 skrev:
Jeg går ud fra, at du selvfølgelig vil gøre brug af den indbyggede Digital tuner, men bare for at være helt sikker, så er du klar over, at du både skal tilkøbe CAM-Modul, samt muligvis en digital program pakke fra din udbyder? Alt efter om du f.eks. har Yousee eller Stofa, skal du købe et CAM-modul, som er kompatibelt med udbyderen.
God pointe ! Marketingstrommerne ( DVB-C Mpeg4) har i den grad fået skabt et behov hos mange, som de i virkeligheden slet ikke har brug for.
Af fckersuper12
Mange tak for alle svarene!

Jeg tror bare, jeg går ned i computercity på mandag og spørg dem, om tv'et har en DVB-C tuner, som understøtter Mpeg4.

Jeg skal bruge det da jeg har Yousee, og regner med at skulle have noget digitalt tv derfra snart. :)