Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af SLEORT
Hej!

Jeg skal til at have mig en fladskærm, som skal kunne hænges op på en væg, gerne med et beslag der kan drejes. I starten ville jeg egentligt have en 32", men er gået op i 37" tror jeg. Efter at have læst lidt herinde, tror jeg at det nemt kan gå hen og blive en Panasonic PX80, men ved en hurtig lille søgning på en prissammenligner, så jeg at der også er en PX81, som ovenikøbet er billig, jvf. dette link http://www.danskitlager.dk/shop/panason ... -315p.html , er den jo sat helt vildt ned!

Er det efterfølgeren til PX80, eller hvad, og er den så bare endnu bedre? Synes det lyder utroligt i forhold til prisen som opgives på denne side, så er jeg ved at blive snydt, eller er det bare med at slå til?

Og kan nogen af jer kloge hoveder, fortælle mig om denne skærm opfylder mine krav til ophængning. Kan man få et bare nogenlunde betaleligt vægbeslag til denne, så den kan drejes lidt til siderne, og sådan? Hvad vil I anbefale. Det skal måske lige tilføjes at væggen den skal hænge på, er ganske solid.