Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af SLL
Tak Yakken,

Ud fra hvad du har skrevet, betyder det så, at du ikke er specielt vild med 2408 skærmen?

Den primære grund til det skal være en 24" skærm er, at jeg laver musik og har brug for native opløsningen, for størst mulige widescreen overblik. Det har jeg ikke helt på min 20" 2007FP, som ellers har gjort det godt. Men det ville være en kæmpe fordel med en widescreen til de musik arrangementer jeg laver.

Så er der bare lige det der med gaming på skærmen. Hmm... måsk jeg slet ikke er overfølsom overfor det med input lag. Men det er godt nok noget af det højeste input lag jeg har set, tæt på 70ms. Men det skal selvfølgelig holdes op mod 2007FP skærmens lag.

Nå, men tak for hjælpen. Jeg er sq godt nok i tvivl, eftersom jeg syntes 2408 skærmen har fået ret delte anmeldelser. Muligvis pga. det har været forskellige firmware revisioner?

SLL
Af Niemi
Nu skriver vi 20. november og Dells tilbud på skærmen udløber om få dage.

Nogle der har bestilt fra dell.dk og fået den nye A01 eller A02 revision?

www.pcbuyit.co.uk reklamerer ligefrem med at de stadig sender A00 skærme afsted... ;;)
Af Niemi
Det er ved at være et halvt års tid siden de begyndte at snakke om A01, men der har da ikke været de store tilbagemeldinger om den nye revision? Har de flere millioner A00 de skal af med først?
Af svead
hejsa

Har lige modtaget min skærm, det er en A01, og hold da helt op hvor er jeg skuffet, har læst længe om den her skærm, og virkelig håbet på de positive ting folk har skrevet om den.

Det positive:
betragtningsvinkel(perfekt) farver er iorden, ingen misfarvninger nogen steder.. Dejligt med en masse inputs(specieltsvhs og composite^^)

Det negative:
Input lag er så slemt at den næsten er ubrugelig! selv til video redigering og photoshop kan jeg næsten ikke holde den ud..I spil lagger den helt vildt, og hvis du spiller css eller andre fps spil bare en lille smule "seriøst" så kan du godt gå uden om den her skærm! stol ikke på folk som siger den er udemærket til spil, den er simpelthen elendig.

Sender skærmen tilbage med det samme, køber en samsung med TN panel, for synes ikke det er pengene værd at få en god betragtningsvinkel og lidt bedre farver, og så dermed skulle leve med med extrem lag, seriøst, hvordan kan nogen holde den her skærm ud??

Folk der siger den her skærm er "udemærket" til spil, aner ikke hvad de snakker om, og spiller højest sansynligt slet ikke...
Af LKCH
svead skrev:hejsa

Input lag er så slemt at den næsten er ubrugelig! selv til video redigering og photoshop kan jeg næsten ikke holde den ud..
Hmmm, det må du lige forklare nærmere. Hvordan oplever du helt præcist input lag i PS?
Jeg bruger min til intensiv fotoredigering i Lightroom 2 og Photoshop CS3 - og oplever absolut ingenting i den retning.
FPS-spil ved jeg derimod ikke noget om.

MVH Lars
Af lennon
LKCH skrev:
svead skrev:hejsa

Input lag er så slemt at den næsten er ubrugelig! selv til video redigering og photoshop kan jeg næsten ikke holde den ud..
Hmmm, det må du lige forklare nærmere. Hvordan oplever du helt præcist input lag i PS?
Jeg bruger min til intensiv fotoredigering i Lightroom 2 og Photoshop CS3 - og oplever absolut ingenting i den retning.
FPS-spil ved jeg derimod ikke noget om.

MVH Lars
Undrer mig også lidt . .
Spil har absollut nul, 0- prioritet her,
- men har en forrygende skærm til PS CS3 på entusiastplan samt almen kontorbrug i Dell 2408 . .
Af kkim
har i dag fået 2408WFP rev 01 fra Dell
og den er bare fin 0 fejl har kun dæmpet lys lidt
bruger DVI til HDMI
et spørgsmål kan man have et DVI /DVI kabel tilsluttet
samtidig
tak
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8