Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej drenge, håber at I kan hjælpe mig. Har lige købt samsung LE40A866, samt ca modul Viaccess. Når jeg søger på kanalerne, så finder den 192 kanaler. Jeg har et yousee kort, har haft Selector tidligere. Men problemet er at jeg kun kan se DR1, DR2, TV2, og nogle svenske kanaler, når jeg f.eks tænder for TV3 kommer den med beskeden at KANALEN ER KODET. Mit yousee kort virker, når jeg sætter den i selectoren så virker alle kanalerne, som er med i min grundpakke.

Har også prøvet med et andet CA modul, og på et andet samsung LE40A866, det virker stadig ikke. Hvad skal jeg gøre? HJÆLP!!!!!
Brugeravatar
Af kthomsen
Er der ikke en indstilling på TVet via ca modulet til at sætte den korrekte regionskode, som normalt på yousee's bokse?
Af Imran
Hej Thomsen,
Nej ikk vis Ca modul, men når jeg vælger at søge kanalerne automatisk på Tv, så spørge den om netværks ID, men det hjælper ikke, desværre.
Kanalerne er kodet alligevel.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Og du indtaster det rigitge netværks-ID?
Af Imran
Hej Yakken,

Ja det gøre jeg. Jeg bor i Rødovre, så den hedder 150.
Af xprezz
Vender kortet rigtig i CA modulet? Hvis jeg vender mit forkert får jeg samme effekt O_O
Af Imran
Jeg har prøvet at vende og dreje den, men intet hjæper...
Af xprezz
Så vil jeg umiddelbart tro at Yakken er inde på noget af det rigtige at der er noget netværksettings der ikke holder i forhold til CAM og Yousee.
Af Imran
Hej Drenge,

Jeg har fået den til at virke, det var kortet som der var i vejen med, var hos yousee og har fået nyt kort, og nu virker det, jubii ! Men tusind tak for hjælpen.

Men nu er der et andet problem... Det er at jeg har fået alle kanalerne i en tilfældig rækkefølge, er der en måde hvor man kan rykke op og ned på dem efter behov. F.eks i samme rækkefølge som på selector.
Af xprezz
Set dit tv til svensk som land, ikke som sprog. Derefter indstiller du kanaler igen så ligger de i nogenlunde hæderlig rækkefølge
Af Imran
Det har jeg prøvet, men så finder den kun de svenske kanaler. Er det ind den menu hvor man skal indstiller kanalerne man skal ændre land, eller et andet sted?