Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hey folkens, jeg har lavet en tråd omkring dette, men ingen gad desværre, at svare på spørgsmålet, så nu har jeg bare ændret overskriften for at tiltrække nogle flere kloge hoveder. :)

Hvad skal man vælge og hvorfor?

500A har jo bedre billedkvalitet end 5090H ifølge anmeldelser, har I nogle erfaringer omkring dette?

Tak på forhånd.
Af penther
de skulle da ellers gerne være ens som med 5090 og 5090h, samme panel, a er bare tyndere og med extern media box
Tech2007 skrev:Hey folkens, jeg har lavet en tråd omkring dette, men ingen gad desværre, at svare på spørgsmålet, så nu har jeg bare ændret overskriften for at tiltrække nogle flere kloge hoveder. :)

Hvad skal man vælge og hvorfor?

500A har jo bedre billedkvalitet end 5090H ifølge anmeldelser, har I nogle erfaringer omkring dette?

Tak på forhånd.
Forskellen er så minimal,at du skal gå efter design,komfort og pengepung
Af poulkat
Har selv købt 5090H i september. Kan kun anbefale det.....

Jeg overvejede nemlig også den anden model, som netop kom til DK omkring det tidspunkt. Men men prisen er helt anderledes og skærmpanelet er akkurat det samme. Den eneste forskel er, at skærmen er et par centimeter tyndere. Det er merprisen absolut ikke værd efter min mening. Du har jo også en ekstern box ved siden af. Den fylder altså også på tv-bordet og så lige et par kabler!
Mit TV hænger på væggen og med sine bare 9 cm er den nærmest klistret op ad væggen.
Så kan kun varmt anbefale dig at købe 5090H.