Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af [email protected]
Overvejer kraftigt at købe et 46W4500. I min stue er der mange lyskilder når der ses tv/spilles, derfor har jeg som udgangspunkt fravalgt plasma. Vi ser (selvfølgelig) meget alm. tv som desværre kommer analogt fra den lokale by antenne. Der vil blive spillet en del PS3 på tv'et. Endvidere ser vi mange DVD-film og på sigt selvfølgelig blueray film. Grunden til jeg tænker på 46W4500 er MPEG4 (så det er klar til digitalt kabel signal) størrelsen og alle de fede funktioner det har. Jeg har også læst at det skulle have en rigtigt godt billede. Prisen er selvfølgelig også afgørende. Regner med at få det til ca. 13.000. Er ved at presse den lokale Expert ned i pris. Han prøver dog at sælge et W4000 til mig. Billedet fra by antennen står faktisk også ret godt på det 40W4000. Hvad siger I. Er det værd at købe og har nogen erfaringer med det?
Af Kratz
Personligt synes jeg W4500 er et bedre TV end W4000. Det er der i midlertid delte meninger om her på siden, da mange mener man alligevel bør slå 100Hz funktionen fra på W4500. Merprisen er immervæk ikke voldsom efter min mening, så det må næsten være op til dine øjne at vurdere hvad der er bedst eller kan betale sig O_O