Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Gutter / Gutinder!

Håber der er nogen der kan hjælpe mig her...

Jeg har i sinde at købe et PCI TV-kort til min PC. Jeg ville meget gerne have at så herigennem var muligt at kunne se digitalt TV. I dag har jeg kabel TV fra yousee. Jeg kender ikke noget til digitalt TV andet end hvad jeg har prøvet at læse mig frem til. Mit spørgsmål er kort og godt:

Hvilket TV-kort til PCI porten skal jeg købe for at kunne se digitalt tv fra Yousee?

Jeg er med på at kortet skal have en DVB-C tuner og jeg skal leje et kort fra yousee...

Jeg håber at i kan hjælpe, da jeg spurgte yousee fik jeg seriøst et svar i øst da jeg spurgte i vest!!!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der har vist været én forespørgsel på det her i forum tidligere, hvor vi gravede et kort frem, der tillod indsættelse af et CA modul. Det var noget ala den her:
http://www.digitalt.tv/artikel.aspx?ArticleID=94

Desværre, så viste det sig at personen, som søgte hjælp, ikke havde helt styr på hvilket TV abonnement han havde, så han nåede aldrig at få prøvet løsningen.
Af Thjal
Hej yakken,

kanon - det var lige det svar jeg manglede. Jeg havde selvfølgelig håbet at der var nogen der havde prøvet det med yousee og endegyldigt kunne sige at det virker. Men jeg tager nu alligevel chancen og erhverver mig sådan et kort. :)
Jeg får min maskine tilbage fra rep om 8 - 14 dage og så skal jeg lige have det sat op. Men om tre ugers tid skulle jeg gerne have et resultat, så melder jeg lige om det fungerer.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Vent med at bestille kortet til du har din PC. De 14 dages returret er gode at have hvis skidtet ikke virker :)
Af Thjal
Ja helt klart - det havde jeg også tænkt mig :)

- men jeg skal også have et kort fra yousee først, det der skal i "decoderen"...