Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kskruger
yakken skrev:Er jeg blevet svagtsynet, eller ser I på andre billeder end jeg? Ud over at panelerne er tyndere, så er det da stadig den samme halvkedelige skærm med en ret irriterende grå kant i bunden? Z-serien kan til nød gå an (hvis det da overhovedet er et plasma-TV, hvilket jeg tvivler på), men ellers synes jeg ikke der er tale om nogen revolution. Ifølge siden fås den dog kun i 54"...
Yakken, du har noget så ret, de nye Panasonic er sgu kedelige at se på. Faktisk være end 2008 modellerne. Rigtig synd at den gode billede kvalitet ikke bliver fuldt op med et lækkert design.
Af Dlejt
Shiit, den der Z1, ser jo for vild ud. 2,5cm tyk, og lige om hjørnet... Hvis bare man var rig...

Håber det betyder PZ, til spot pris though :)
Af Kratz
He he, ja smag og behag er som bekendt forskellig...
Nu kan sådanne marketingsbilleder jo godt snyde en del, men jeg står ved min kommentar. Jeg synes Z og særligt V serien ser rigtigt elegante og stilede ud.
Jeg ville til enhver tid foretrække dette fremfor de fleste Samsung skærme :D
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Der er nu skrevet om NeoPDP og NeoLCD prototyperne, som Panasonic har præsenteret på CES 2009. Gå direkte til nyheden her: http://www.flatpanels.dk/ces2009.php?su ... 1231682780

Vi har i øvrigt også så småt slået dørene op for vores engelske pendant til Flatpanels.dk kaldet FlatpanelsHD. Her kan der også læses nyheder fra CES 2009. Nogen gange før de kommer online her på den danske side. Lige nu kan man blandt andet se 2009 LCD-TV modellerne fra Panasonic. Se mere her: http://www.flatpanelshd.com/
Brugeravatar
Af IT-Bruger
Er der slet ingen der har hørt/læst om prissætningen på de kommende modeller. Og evt. med flere detaljerede specs?

Hvornår kan man forvente, at se de første reviews?
Brugeravatar
Af radiomand
Normalt skal vi hen medio feb. inden der kommer info fra Panasonic Danmark. Model typer / priser i norden.
Af Bumbum
I nyheden om Panasonics Plasma line-up 2009 bliver der angivet langt flere skærmstørrelser i de forskellige serier end Panasonic angiver på sin egen hjemmeside (se f.eks. her). Har PP-radio det mon fra Panasonic, eller...?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Den burde være god nok. Det er fordi vi hidtil blto har talt om de amerikanske modeller, da CES jo afholdes i Las Vegas, Nevada.

Bemærk også, at Z1 serien kommer til at hedde Z10E i Europa og at den også kommer i 46 tommer. Det bliver en spændende model at følge, som vi naturligvis også skal kæmpe for at få til test herinder.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Bemærk også, at efterfølgeren til PX80 serien, X10, fortsat lanceres i 37 tommer. I forbindelse med CES 2009 blev der ikke nævnt en sådan, så det er positivt nyt for os europæere 8)
Af godhandel
Er der nogen som tør komme med et bud på prisen for X10 serien? er vi langt over 10.000, eller er vi under?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Et forsigtigt gæt er lidt over 10.000 kr. for 42" versionen når den lanceres. PX80 kostede ca. 12.000 kr. i 42" versionen i sin tid og tendensen er, at priserne for fladskærme er så pressede allerede, at vi nok må forvente de har nået lidt af et dødpunkt.
Af Chabar
Nogen der tør våge et bud på prisen på S10, G10 og G15 i hhv. 42 og 46?

Går pt. og ser meget på et PZ85, men NeoPDP og samarbejdet med Pioneer har virkelig vakt min interesse.

Nogen bud på om vi kan forvente større forbedringer i billedkvalitet (sortniveau osv.) eller om det vil være minimalt?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14