Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Alle! :)

Prøver at finde ud af hvilke beslag der passer til
mit nye Panasonic PX80 37".

Det skal kunne dreje ud fra en væg og "vinkles".

Er der nogen som ved hvor disse beslag kan findes/købes?

Mange Hilsener

Christian!
Af christianholm
Hej Romulus, Tak for svar!

Yes jeg har også siddet og set mig lidt omkring, og det lader til at prisen for et ophæng som skal kunne dreje, er omkring 1300-1500 kr..

Hvis der er andre som evt. skulle ligge inde med en genistreg, så fortæl gerne :)
Af christianholm
Ok, tusinde tak for hjælpen til jer alle!

Jeg har nu købt både tv + ophæng hos noget der hedder "getmore.dk".

De havde begge dele til en super pris så mange tak igen!

mange hilsener!
Af Kasper KK
Nu er det vel ikke en let-væg det skal hænge på. Når du kan tage tv'et ud fra væggen vil der komme et voldsomt moment hvor beslaget er gjort fast, især når det er en tungere plasma skærm.

Jeg siger ikke det ikke kan lade sig gøre, men vil bare råde dig til at tage lommeregneren i brug
Af Jesper_ms
Så har jeg fået nok af. at sidde bare at læse uden selv at kunne stille spørgsmål.
Så her er det første, setupet med vinkelbeslaget fra dustinhome, kan det også sidde helt indtil vægen, så det fungere som et almindeligt vægbeslag. Hvor mange cm rager det i såfald længere ud fra væggen.
For hvis det kan ligge helt indtil væggen, kunne det jo være nice, så kan man vel komme nemmere til tilslutningerne.
Af FlatpanelRookie
Ja det kan køre helt ind til 6 cm fra vægen. Jeg har bla. købt det fordi det så er lettere at tilslutte ting :)

Håber det kan holde min skærm, men det skal det sku. Er godkendt til 30 kg og px80 42" vejer 26 kg.
Brugeravatar
Af CrazyA
Nogen der har erfaringer med Vogel's Evolution EFW 6325 og et Panasonic TH 37PX80EA på siporexvægge ?
Grunden til jeg spørger er fordi, jeg ikke er helt tryg ved at hænge min ny indkøbte skærm op på den type vægge :o
Brugeravatar
Af kthomsen
Her er et mere:

http://eshop.silvan.dk/webapp/wcs/store ... angId=-100

400kr fra silvan.

Hvis du kan leve med, at det hænger en smule ud fra væggen (Det gør de fleste svingbare vægophæng), så kan jeg kun personligt sige god for ophænget. Det kommer med alt hvad du skal bruge til både træ og betonmur.

Det er tungt som bare fa.....! :)