Log ind med sociale netværk
26 jan 2009, 13:45
.. må dog sige at W4000 får fabelagtige reviews, nu hvor jeg lige sidder og søger lidt. Man får lyst til at købe bare på baggrund af reviews 
De har dem begge i Bilka i denne uge, så jeg må et smut ud og kigge :-)
De har dem begge i Bilka i denne uge, så jeg må et smut ud og kigge :-)
26 jan 2009, 13:52
Jo, men sagen er at v4500 mere eller mindre ER en w4000 med lavere opløsning.
Samme paneltype, samme tuner, samme billedbehandlingssoftware.
(Pas på med billedkvaliteten du ser i butikken, standardinstillingen er dårlig - den skal sættes på cinemaindstillingen, kontrasten skal op på 70+ og billedtemperaturen er ofte kold)
Samme paneltype, samme tuner, samme billedbehandlingssoftware.
(Pas på med billedkvaliteten du ser i butikken, standardinstillingen er dårlig - den skal sættes på cinemaindstillingen, kontrasten skal op på 70+ og billedtemperaturen er ofte kold)
26 jan 2009, 14:23
Jo, men modellerne plejer at have nogle forskelle i teknologi osv, som V til W til X til Z-modellerne, men i dette tilfælde har de, efter specifikationerne at dømme, simpelthen taget en w4000 og puttet en skærm med lavere opløsnings på, med samme paneltype.
27 jan 2009, 00:22
Jeg vil nu sige at der er en designmæssig forskel på de to. Ja jeg endte med at købe 32W4000 da jeg var i Bilka :-)
W modellen er altså bare mere lækker at se på, syntes jeg, om det så er pengene værd er jo en smagssag.
Indtil videre er jeg dog supertilfreds, det har faktisk overgået mine forventninger på det analoge signal, da det efter sigende skulle være det svageste punkt ved W4000 modellen, men ift det gamle Prosonic ( I know) er der sku en verden til forskel.
Det er et lækkert TV, gode menu funktioner, og indtil videre et godt billede. Jeg glæder mig til at få afprøvet med HD signaler og self FullHD, når jeg kan få bevilget flere penge
ps. Jeg indstillede billede efter E4020 anmeldelsen herinde, venligst korriger mig hvis der findes bedre optioner ?
W modellen er altså bare mere lækker at se på, syntes jeg, om det så er pengene værd er jo en smagssag.
Indtil videre er jeg dog supertilfreds, det har faktisk overgået mine forventninger på det analoge signal, da det efter sigende skulle være det svageste punkt ved W4000 modellen, men ift det gamle Prosonic ( I know) er der sku en verden til forskel.
Det er et lækkert TV, gode menu funktioner, og indtil videre et godt billede. Jeg glæder mig til at få afprøvet med HD signaler og self FullHD, når jeg kan få bevilget flere penge
ps. Jeg indstillede billede efter E4020 anmeldelsen herinde, venligst korriger mig hvis der findes bedre optioner ?
28 jan 2009, 09:56
Glemte i øvrigt lige at nævne det forsøg en "Bilka-tekniker" gjorde på at hjælpe mig :-)
Jeg er meget glad for at jeg havde brugt noget tid på Flatpanels.dk inden jeg tog derud, da jeg måtte korrigere ham flere gange, og selvom han benægtede at jeg havde ret, så fik jeg ret i sidste ende da jeg pakkede TV´et ud og konstaterede at tingene var som JEG havde sagt

Jeg er meget glad for at jeg havde brugt noget tid på Flatpanels.dk inden jeg tog derud, da jeg måtte korrigere ham flere gange, og selvom han benægtede at jeg havde ret, så fik jeg ret i sidste ende da jeg pakkede TV´et ud og konstaterede at tingene var som JEG havde sagt
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto