23. jan 2009, 13:31
#53920
Hej alle
Jeg overvejer at købe fladskærm hos Mutimediaworld. De har en fin pris, og de har en butik i centrum af KBH (Frb.).
Begge dele er vigtige for mig
Men dét med den fysiske butik er først og fremmest noget jeg hænger mig i, fordi jeg tror det er en fordel hvis reparation kommer på tale! Og jeg ved ikke om det er så vigtigt i virkeligheden - er der nogen der kan give mig facts i den sammenhæng? Hvis man bestiller på deres hjemmeside og derefter henter selv, er det jo en nethandel, så juraen er den samme - right?
I så fald tænker jeg, at det er rart at kunne aflevere selv frem for at skulle sende (for så er der ingen "hvem-betaler-porto"-problematik, ingen udgifter til pakketering, og ingen risiko for at postfragt ødelægger noget). Men har jeg overset noget, eller overdriver jeg fordelen?
... Til syvende og sidst er det jo vigtigst at firmaet er medgørlige i en reklamations/reparationssag.
Men det ved man jo først når man står midt i det!
Multimediaworld får rigtig fin bedømmelse på Trustpilot (http://www.trustpilot.dk/review/www.multimediaworld.dk), men deres alias IMW har nogle smuttere (http://www.trustpilot.dk/review/www.imw.dk), og hvis man Google'r dem i stedet for, er der ganske mange private gengivelser af harme i reparationssager blandt de første 20 hits (http://www.google.dk/search?q=multimedi ... reparation).
Tak for inputs!
Jeg overvejer at købe fladskærm hos Mutimediaworld. De har en fin pris, og de har en butik i centrum af KBH (Frb.).
Begge dele er vigtige for mig
Men dét med den fysiske butik er først og fremmest noget jeg hænger mig i, fordi jeg tror det er en fordel hvis reparation kommer på tale! Og jeg ved ikke om det er så vigtigt i virkeligheden - er der nogen der kan give mig facts i den sammenhæng? Hvis man bestiller på deres hjemmeside og derefter henter selv, er det jo en nethandel, så juraen er den samme - right?
I så fald tænker jeg, at det er rart at kunne aflevere selv frem for at skulle sende (for så er der ingen "hvem-betaler-porto"-problematik, ingen udgifter til pakketering, og ingen risiko for at postfragt ødelægger noget). Men har jeg overset noget, eller overdriver jeg fordelen?
... Til syvende og sidst er det jo vigtigst at firmaet er medgørlige i en reklamations/reparationssag.
Men det ved man jo først når man står midt i det!
Multimediaworld får rigtig fin bedømmelse på Trustpilot (http://www.trustpilot.dk/review/www.multimediaworld.dk), men deres alias IMW har nogle smuttere (http://www.trustpilot.dk/review/www.imw.dk), og hvis man Google'r dem i stedet for, er der ganske mange private gengivelser af harme i reparationssager blandt de første 20 hits (http://www.google.dk/search?q=multimedi ... reparation).
Tak for inputs!