Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Rakke
Hey igen alle

Efter jeg har købt min T220 (som jeg forresten er rigtig glad for), har jeg fået FPS problemer i WoW.
Vil købe en 1280*1024 opløsningsskærm i 17"-19" som mit 6800GT gfx kan trække i WoW?
Er der en anbefalelig skærm i den størrelse, er blot til når jeg gamer, bruger T220 til andet.

Pft. Rakke
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der laves stort set ikke skærme i disse størrelser længere, så du vil komme til at bruge ret mange penge ift. hvad du får. Hvorfor ikke blot sætte din Nvidia-driver til at vise billedet med sorte bjælker og så vise 1280x1024 på T220 modellen?
Af Romulus
Rakke skrev:Hey igen alle

Efter jeg har købt min T220 (som jeg forresten er rigtig glad for), har jeg fået FPS problemer i WoW.
Vil købe en 1280*1024 opløsningsskærm i 17"-19" som mit 6800GT gfx kan trække i WoW?
Er der en anbefalelig skærm i den størrelse, er blot til når jeg gamer, bruger T220 til andet.

Pft. Rakke
Hved med at opgradere dit GFX kort i stedet? (der er sikkert folk her der er bedre kvalificeret til at rådgive dig her end mig ;) ).
alternativt kan du, hvis du vælger ikke at bruge yakkens forslag, kigge efter en brugt 17-19" skærm. Der er masser på dba.dk og guloggratis.dk

Mvh. Dennis
Af Rakke
Hvordan laver man det med de sorte bjælker:P?

Har overvejet et nyt gfx, er bare svært at finde et nyere, der passer sammen med min PSU.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Først skal du nok opgradere til den nyeste Nvidia driver. Dette gøres på Nvidia's hjemmeside. I deres software er der herefter et faneblad, der styrer hvordan skærmen skal opføre sig, når der vises opløsninger der ikke er magen til skærmens "native" opløsning.

Det skulle se således ud:
Billede

I ældre versioner kunne det se således ud:
Billede
Af Rakke
God forklaring, tak Yakken:D