Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Barca4ever
Hejsa

Jeg skal købe en skærm til en stationær.

Budget
1500.-

Krav
- velegnet til spil
- god opløsning
- god grafik
- Har læst mig frem til at nogle skærme ikke viser runde cirkler korrekt, skærmen skal kunne vise dette rigtigt
Tilføjer noget mere hvis jeg kommer i tanke om noget mere :o

Det kunne være fedt hvis man også kunne sætte den op til at se TV

på forhånd TAK :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Barca4ever skrev:- Har læst mig frem til at nogle skærme ikke viser runde cirkler korrekt, skærmen skal kunne vise dette rigtigt
Nej, det er ikke korrekt forstået. Dette problem opstår kun hvis du viser en forkert opløsning på skærmen - dvs. en opløsning forskellig fra den opløsning skærmen er bygget til.

Jeg ville se på Asus VW222U i stedet.
Af Barca4ever
yakken skrev:
Barca4ever skrev:- Har læst mig frem til at nogle skærme ikke viser runde cirkler korrekt, skærmen skal kunne vise dette rigtigt
Nej, det er ikke korrekt forstået. Dette problem opstår kun hvis du viser en forkert opløsning på skærmen - dvs. en opløsning forskellig fra den opløsning skærmen er bygget til.

Jeg ville se på Asus VW222U i stedet.
Okay, vil kigge på det. Hvad vil du om den, siden du anbefaler den?
Af Barca4ever
Valget står nu mellem samsung t220 og og asus vw222u

Hvilen ville i vælge.

Skal bruges til spil og lidt redigering af billeder og film
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
De er begge udmærkede valg i deres prisklasse. Jeg ville vælge ud fra designet - vælg den du selv synes er pænest at have stående.
Af Barca4ever
lyder godt. så tror jeg at jeg tager t220.

hvilken kan justeres mest, da jeg ikke vil sidde i en træls position i forhold til skærmen
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Så vidt jeg ved kan ingen af dem justeres på andet end tilt forover/bagover. Det er ret symptomatisk for skærme i dette prisleje.
Af Barca4ever
yakken skrev:Så vidt jeg ved kan ingen af dem justeres på andet end tilt forover/bagover. Det er ret symptomatisk for skærme i dette prisleje.
Okay, lyder fint :)