Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af CPH2100
B&O MX7000 28" Nypris 15.000,- Kvittering, fjernbetjening, motordrejesokkel og dvd hylde - alt originalt og fjernsynet står nærmest som nyt. Købt i 2002. Kan afhentes hurtigt. Har selv købt det og passet godt på det.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nu har jeg en selv, så jeg er ikke interesseret, men mulige købere vil nok gerne vide hvad farven er og hvor det kan afhentes. Havde jeg ikke selv haft et, så var jeg med 100% garanti hoppet på dette tilbud.
Af CPH2100
Hej Yakken og andre,

Farven er klar sort og det kan hentes på Østerbro.

Man kan sige, at du er årsagen til det skal sælges. Alle de gode indlæg om LCD/Plasma har lokket mig ud af busken så at sige :p

Nå men som sagt et røverkøb for 2400,-
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Avs - sorry :)

Jeg har selv haft tanken om at skifte MX'eren ud med et LX5090, men da jeg kan se frem til en fyreseddel i udgangen af marts, så er 20K smidt efter et nyt TV og BluRay, ikke øverst på todo-listen.
Af cannavaro
Ak det var dengang hvor B&O lavede helt fantastiske fjernsyn. Billedkvaliteten er knivskarp. Jeg kan kun anbefale denne skærm til evt. interesserede køber.