Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kratz
Spændende!
Normalt er oplysningerne fra P&P Radio valide, så jeg vil da som udgangspunkt regne med disse informationer.
Det ser altså nice ud :)
Men lidt underligt der ikke er 1080p24 for modeller under V-serien. Eller tolker jeg specifikationerne forkert?
Af Illgor
Hvorfor står der ikke at S og G10 modellerne er med NEO-PDP?
Både artiklen herinde samt andre steder står der at alle nye modeller undtagen 720p modellen er med NEO-PDP panel. Er der tvivlt om disse oplysninger eller har P&P bare glemt at skrive det?

Kratz - angående det 1024p24 så er der en anden tråd her på forum hvor det bliver forklaret. Alle tidligere funktioner fra 2008 skærmene skulle være indbygget og dermed også 1024p24 afspilning...
Brugeravatar
Af herbstmeister
Lyder sgu interessant, hvis de nye pana modeller har DVB-C tuner. Er også spændt på hvor intropriserne ligger. Gad vide om der bliver nogle i mellemklassen 7-8k, eller alle ryger over de 10k.

Overvejer at droppe PX80eren og vente og se hvad der sker...
Af velsing
herbstmeister skrev:Mener som køber, at det er problematisk at forretningerne ikke fører nogle af de populæreste plasmamodeller. Har overvejet køb af en PX80, på baggrund af anbefalinger herinde. Det har bare ikk været muligt at opdrive den i en butik! Det føres ikke i Fona, Expert, Bilka, Hifiklubben, Computercity eller Elgiganten (Ikke på lager). Og det er altså den mest populære skærm, at dømme ud fra diverse tråde...!?

Tilbage er så at købe den over nettet, uden at have set den i aktion først. Nærmeste pejlepunkt er vel så at kigge på en PX8EA i Elgiganten (som er ringere end PX80) og PZ85 i Computercity (som er bedre) og så satse på at PX80eren ligger et sted der imellem...

Det er skisme ikke underligt, at mange (undertegnede incl.) ender med at købe en LCD, for senere at fortryde, når det bliver sat til...
Tape Connection på Vesterbrogade har både pana px80, pz80 og pioneer fint og flot sat op så man kan sammenligne... Og de er også villige til at forhandle priser...

Ved ikke om der ligger en Tape Connection i Odense, som jo er tættere på dig...

Men det er en glimrende udstilling i Kbh.
Brugeravatar
Af herbstmeister
velsing skrev: Tape Connection på Vesterbrogade har både pana px80, pz80 og pioneer fint og flot sat op så man kan sammenligne... Og de er også villige til at forhandle priser...

Ved ikke om der ligger en Tape Connection i Odense, som jo er tættere på dig...

Men det er en glimrende udstilling i Kbh.
Tak for tippet, men findes kun 3 tape conection butikker i DK. I KBH, Karrebæksminde og Århus. Satser på Pana center, som er tættere på. Ifølge den lokale "Søndagsavis", skulle de have et 42PZ80 til 6500, hvilket dog undrer mig lidt da den ikk er på deres hjemmeside og 42px80 koster 7500 dér.
Men er klogere om et par timer...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Og det er ikke PZ8 de har?
Brugeravatar
Af herbstmeister
Ifølge avisen skulle det være PZ80. Så derfor jeg tænkte det var et godt tilbud. De havde den ikk lige på lager, men fik varer i midtugen. Efter en snak med ham valgte jeg dog at vente til medio feb til den nye kollektion kommer. Den skulle jo være med DVB-C. Af pris mente han et par k dyrere end den gamle serie, så det tager jeg nok med.