Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Min valg stod imellem pz80 og w4000/4500.
Valgte pana'en fra, pågrund af design, manglende dvb-c tuner og så syntes jeg ikke billedet var meget bedre. Farverne var dog lidt mere naturlig, men så var forskellen heller ikke større.

w4500 valgte jeg fra pågrund af prisen. Jeg har alligevel pc'en tilsluttet og så behøves jeg ikke de nye funktioner i w4500 hvor man får mulighed for at streame digitale medier fra en anden enhed.
Syntes ikke jeg gad at giver 2000 for at få 100 hz, når jeg alligevel knap nok kan se forskel.

Kan så sige jeg er 100% tilfreds indtil videre mef mit w4000. Kanalerne bliver fundet med det samme og selv fra 1,5/2 meters afstand får jeg et godt billed. Tilsluttede den min pc og det virkede også bare perfekt, men husk på det godt kan være lidt svært at se hvad det står af små tekst, når man er oppe i sådan en stor opløsning. lyden er som den skal være, fjernbetjening er lækker og alt er meget bruger venligt. xbox'en skulle også tilsluttes og det kørte også bare perfekt i højeste opløsning.

Når man nu har købt et tv, kan jeg alligevel ikke lade være med at prøve og få et bedre billed. Har i en guide til at indstille det bedst muligt?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Prøv med de indstillinger Rasmus brugte i sin test af E4020. Det er samme panel, så der er en chance for at de vil opføre sig ens.