Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af andeo
Hej,

Jeg leder her efter det bedste billede og ikke det "bedste" køb mht. muligheder. Det vil sige MPEG4 og DVB-C tuner er ligegyldigt.

Hvilket af de ovennævnte fjernsyn har det bedste billede og behandling af billede og farver. I overvejelserne: Jeg ser mange film og spiller ps3 :)
andeo skrev:Hej,

Jeg leder her efter det bedste billede og ikke det "bedste" køb mht. muligheder. Det vil sige MPEG4 og DVB-C tuner er ligegyldigt.

Hvilket af de ovennævnte fjernsyn har det bedste billede og behandling af billede og farver. I overvejelserne: Jeg ser mange film og spiller ps3 :)
Pana 42PX80 har 10% større skærm samt lidt bedre billede overall til film og TV brug. Mht PS3 ved jeg intet .
Af Romulus
Hej :)

Jeg har stillet et spørgsmål der minder meget om det, jeg ved ikke om svarene i denne tråd kan være til en hjælp.

Mvh. Dennis
lennon skrev:
andeo skrev:Hej,

Pana 42PX80 har 10% større skærm samt lidt bedre billede overall til film og TV brug. Mht PS3 ved jeg intet .
Hvad baserer du det bedre billede på? Er det kontrast, lysstyrke, eller hvad er det jeg skal sammenligne på de to fjernsyn?
Brugeravatar
Af kthomsen
Hvis du baserer det bedste billede ud fra standardiserede målemetoder brugt af entusiaster og testere, så gå efter Pioneer. Er pengepungen ikke til det, så smid dem efter et Panasonic Plasma.