Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

*duck and cover* endnu et spørgsmål fra Romulus... ;)

Jeg har siddet og surfet lidt rund og set mig lidt lun på 32W4000, hvis man ser bort fra størelsen, er det så et bedre eller ringere TV end Panasonic TH-37PX80EA?

Jeg vægter billedkvaliteten højere end ekstra funktioner. Men jeg kan på den anden side godt lide at der er MPEG4 i Sonyen...
Brugeravatar
Af kthomsen
jamen, billedet er bedre på Panaen. Er det nok til at du vil gå glip af mpeg4? Den må du selv finde ud af! Sorry! :)
Men personligt vægter jeg billedet højest af alt da det er alfa og omega. Tunere osv. kan jeg få eksternt, og endda med ekstra features og indstillingsmuligheder. Og da jeg har en god universal fjernbetjening er en ekstra fra en ekstern boks ingen problem.
Af Romulus
kthomsen skrev:jamen, billedet er bedre på Panaen. Er det nok til at du vil gå glip af mpeg4? Den må du selv finde ud af! Sorry! :)
Men personligt vægter jeg billedet højest af alt da det er alfa og omega. Tunere osv. kan jeg få eksternt, og endda med ekstra features og indstillingsmuligheder. Og da jeg har en god universal fjernbetjening er en ekstra fra en ekstern boks ingen problem.
Ok, det var lidt det jeg fiskede efter - om billedet var bedre på PX80'eren... :)
Af Kratz
Hvis du har plads til 37 tommer er der slet ingen tvivl!
Min bror var selv ærgelig over han ikke kunne få plads til 37 tommer og måtte 'nøjes' med 32W4000 ;)