Tweakes lidt betyder på min Harmony One, at når man har fortalt softwaren at det er et PX80 man har, så skal man ind og overføre det infrearøde signal for powerknappen fra PX80 remoten til Harmony remoten. Overførslen er en procedure der er beskrevet i softwaren der følger harmony remoten. Stort set peger du de to fjernbetjeninger imod hinanden når den be'r dig om det. Det der så skal tweakes er, at det ikke er nok bare at trykke og slippe. Man skal lige holde den nede i 1½ sek fordi Panasonics TV har den powerknap "holde-nede-for-at-starte" feature.
Problemet er bare at Harmony softwaren automatisk går videre i processen efter 2sek og så ikke opfatter, at knappen skal holdes nede lidt. Så man skal "tweake" det korrekt med tiden man holder power-knappen nede. Man skal slippe lige før harmony softwaren går videre i overførselsprocessen. ikke før og ikke efter.
Det to mig 3-4 gange at få det gjort korrekt så powerknappen på min harmony nu sender tænd/sluk signal til PX80 i nok tid til at det tænder.
Alt i alt er jeg utrolig glad for min harmony one. en sjælden gang imellem gør den ikke som den har fået besked på (sætter ikke TV til HDMI indgang når jeg skal se yousee), men så er det en hammergod help-knap, som man trykker på og vups så er alt som det skal være.
Det man skal huske er, at når man har sat en proces op som skal starte 3-4 forskellige AV-produkter ved et enkelt "Se TV" tryk, så skal man ikke bare trykke og lægge remoten fra sig i sofaen. Den er jo igang med at tænde en masse og indstille dem til den korrekte indstilling som man har bedt den om i softwaren, så man skal sørge for at fjernbetjeningen peger mod udstyret imens den er igang.