Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af timjohnsen
- Har lige været nede ved min radiohandler og bestilt et Panasonic PZ80EA 46".
Prisen er 12.000 inkl. 30 mdr. garanti og pixel og burn-in garanti.

- Nu har jeg set de nye modeller, som jeg har forelsket mig i. Men spørgsmålet er:
1. Er prisen okey for ovenstående model?
2. Tror i ikke de nye TV kommer til at ligge en del over den pris?

Håber i kan hjælpe - da jeg er ret grøn på det område :)

M.V.H
Tim
Af lennon
timjohnsen skrev:- Har lige været nede ved min radiohandler og bestilt et Panasonic PZ80EA 46".

- Nu har jeg set de nye modeller, som jeg har forelsket mig i. Men spørgsmålet er:

Håber i kan hjælpe - da jeg er ret grøn på det område :)

M.V.H
Tim
12000 er en fair nok pris i en butik, for et fremragende TV . Og det bliver jo ikke dårligere fordi der kommer nye modeller. Priser og kvalitet på de nye kan vi kun gætte på. Men normalt går der et stykke tid inden priserne falder mærkbart . Og udviklingen ser ud til at værre centreret omkring diverse features og "tynd - tyndere - tyndest " ! Spændende om der overhovedet er sket noget synligt, mht billedkvaliteten . . .
Af raller
timjohnsen skrev:- Har lige været nede ved min radiohandler og bestilt et Panasonic PZ80EA 46".

Prisen er vel ok, men hvis du er frisk på at forhandle lidt kan godt få den forhandlet lidt længere ned. Forhandlerne er sultne i øjeblikket, og man kan få nogle rigtig gode priser.

Jeg bestilte selv et Panasonic 46" PZ85 hos mit lokale Panasonic Center i går. Prisen blev forhandlet ned til 12.300 kr. Jeg vil tro at 46" PZ80 vil kunne handles ned omkring 11.100 i et panasonic center.

Der er dog ved at være udsolgt af de fleste modeller. Ovenstående fjernsyn har panasonic kun 4 stk. på lager af pt. og der bestilles åbenbart ikke flere.
timjohnsen skrev:2. Tror i ikke de nye TV kommer til at ligge en del over den pris?
De nye modeler vil nok ligge et godt stykke højere i prisniveau når de rammer markedet, ligesom PZ80 jo også gjorde i sin tid.
Af timjohnsen
super super.. så er jeg mere rolig ;)

jeg har pt den store pakke ved yousee, men bestiller nok digatal bo og hd pakken..

det burde vel heller ikek være noget problem at sætte det til tvet??

jeg kan slet ikke vente, men der er ca 14 dages levering.. men tror sku jeg blvier glad for lortet :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
timjohnsen skrev:det burde vel heller ikek være noget problem at sætte det til tvet??
Nej. Du sætter den bare til via det medfølgende HDMI kabel (husk at sætte dekoderkortet i først), følger opsætningsguiden der automatisk starter når boksen tændes første gang og så er du kørende.
Af timjohnsen
så langt så godt, nu mangler jeg vidst kun et spørgsål, har et gammelt surround anlæg fra pana med 5*100 watt, men der er desværre ikke HDMI i DVDen.. hvor meget får jeg ud af at købe en dvd med HDMI istedet for den jeg har?? håber i kan svarer :)