Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dk_akj
Danni skrev:
yakken skrev:Det er jo i høj grad en individuel prioriteringssag. Personligt vil jeg godt give 6.000 kr. mere for at få Pioneers model.
Ja det er det helt sikkert. Men igen vis man kigger på det her billede er forskellen da godt nok stor var ?

kortlink.dk/66cd
Jeg syntes at mit 50PG7000 er fint sort, men det skal også tilføjes at vi ALDRIG ser film i totalt mørke.

Der er ikke mange butikker der har PG7000 stående men du er velkommen til at se mit, bor i Skjern.

Mvh
Anders
Af Danni
dk_akj skrev:
Danni skrev:
yakken skrev:Det er jo i høj grad en individuel prioriteringssag. Personligt vil jeg godt give 6.000 kr. mere for at få Pioneers model.
Ja det er det helt sikkert. Men igen vis man kigger på det her billede er forskellen da godt nok stor var ?

kortlink.dk/66cd
Jeg syntes at mit 50PG7000 er fint sort, men det skal også tilføjes at vi ALDRIG ser film i totalt mørke.

Der er ikke mange butikker der har PG7000 stående men du er velkommen til at se mit, bor i Skjern.

Mvh
Anders
Takker for tilbudet, bor dog i odense så der er lidt langt :D
Af dk_akj
Danni skrev:
dk_akj skrev:
Danni skrev: Ja det er det helt sikkert. Men igen vis man kigger på det her billede er forskellen da godt nok stor var ?

kortlink.dk/66cd

Mvh
Anders
Jep, men det kan da være at du kan finde en butik der har den, det var ikke muligt da jeg købte mit. Expert - Total - Elgiganten - fona ingen havde det....

Anders
Af Danni
dk_akj skrev:
Danni skrev:
dk_akj skrev: Jeg syntes at mit 50PG7000 er fint sort, men det skal også tilføjes at vi ALDRIG ser film i totalt mørke.

Mvh
Anders
Jep, men det kan da være at du kan finde en butik der har den, det var ikke muligt da jeg købte mit. Expert - Total - Elgiganten - fona ingen havde det....

Anders
Ja ville være fint lige og se det i action. Har kigget lidt på 52PFL9632D Fra philips nu osse :D Dog LCD og sikkert ik lige så godt, men det der Ambilight se nu ellers meget fedt ud :D koster 14.500kr
Af TYBO
Nå de har nok fjernet tilbudet så....ellers billigt...under 12000 for 52W4000 i den danske/nordiske udgave.
Af Danni
TYBO skrev:Nå de har nok fjernet tilbudet så....ellers billigt...under 12000 for 52W4000 i den danske/nordiske udgave.
Ja okay så er det ikke nemt :F men ellers takker du
Af lennon
Pioneer er altså i en hel anden liga end nævnte Philips og Sony mht billedkvalitet ! ! Skal i se på en LCD der bare kommer lidt op i nærheden af Pioneer ,så hedder den Sony 46X4500 (- fås også i 55". .) .
Af Danni
lennon skrev:Pioneer er altså i en hel anden liga end nævnte Philips og Sony mht billedkvalitet ! ! Skal i se på en LCD der bare kommer lidt op i nærheden af Pioneer ,så hedder den Sony 46X4500 (- fås også i 55". .) .
Okay ja, og buha prisen er der osse der efter :D