Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Micmor
Hej alle.
Har så småt besluttet mig for at erhverve mig LGPG6000 i 42", da det opfylder mine behold..
Der er dog en ting jeg er i tvivl om,som jeg håber i kan hjælpe mig med.

Betyder det noget for mig at fladskærmen ikke har Mpeg4 samt en Dvb-C tuner??

Er evt. villig til at få en ekstern boks hvis det er den eneste forskel på en indbygget Dvb-C tuner og en ekstern boks

Jeg vil gerne kunne se digitalt tv på et tidspunkt, men er pt. på SU så har ikke lig knasterne til det for tiden..
;;)
Håber i vil give et hurtigt svar
:)
Brugeravatar
Af kthomsen
Det er ligemeget hvis du ikke har noget imod en ekstern boks.
Selv det gamle sort/hvide vil kunne se alle kanaler (i sort/hvid) hvis det har en scart indgang, med en ekstern boks.

Til sidst en OBS:
Du skal være opmærksom på at modellen "hakker" i BlueRay afspilning (kendt fænomen). Så hvis du har tænkt dig at se BlueRay film i den nærmeste fremtid på enten en dedikeret afspiller eller fra en PS3, ja så ville jeg personligt vælge en anden model.
Af lennon
Micmor skrev:Hej alle.
Har så småt besluttet mig for at erhverve mig LGPG6000 i 42", da det opfylder mine behold..
Der er dog en ting jeg er i tvivl om,som jeg håber i kan hjælpe mig med.

Betyder det noget for mig at fladskærmen ikke har Mpeg4 samt en Dvb-C tuner??

Er evt. villig til at få en ekstern boks hvis det er den eneste forskel på en indbygget Dvb-C tuner og en ekstern boks

Jeg vil gerne kunne se digitalt tv på et tidspunkt, men er pt. på SU så har ikke lig knasterne til det for tiden..
;;)
Håber i vil give et hurtigt svar
:)
Er man villig til en ekstern boks,så er der frit valg på alle hylder. Køb du bare LG6000, som er et glimrende TV til pengene .
Af Micmor
Tak for det fine svar.. :)

Vil lige undersøge lidt omkring det med problemerne med afspilning af Blue-Ray. Måske skulle man kigge på 50" istedet for :p
Brugeravatar
Af kthomsen
Micmor skrev:Tak for det fine svar.. :)

Vil lige undersøge lidt omkring det med problemerne med afspilning af Blue-Ray. Måske skulle man kigge på 50" istedet for :p
Ja hvorfor ikke? 50PG6000 har ihvertfald ikke problemet. Så det er en god undskyldning. Og hvis du har et godt signal (digital og især HD) så kan det aldrig blive stort nok! :)
Af sketchpad
50" modellen har også et rigtig godt panel, og virkelig godt
sort-niveau, så du kan ikke gå helt galt i skoven med den
der (jeg endte op lige præcis med den model selv da de
andre ikke holdt helt mål mht/pris/kvalitet etc.)