Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af michael7
Efter at ha' lært en masse af Jakken og kthomsen, er jeg nu rimelig afklaret. Det skal være plasma, Full HD, 100Hz, kunne opdatere via DVB, ha' 24P playback funktionen og DVB-T tuner helst mpeg4, eller kan jeg få det sidste via boks? Hvilken Panasonic vil i anbefale, så køber jeg den.
Af michael7
yakken skrev:Du kan få alle disse ting i PZ800 modellen. Hvis du vil en prisklasse ned og undvære MPEG4, så kan du se på enten PZ80 eller PZ85 modellerne.

Du kan se forskellene på modellerne her:
http://www.ppradio.dk/235-147-211-plasma_2008.htm
Tak for hurtigt svar. Jeg ta'r PZ85, den skulle kunne lidt mere end 80(jeg ved ikke hvad). Kan jeg sætte en "boks" til med MPEG4? Jeg har set 85'n til 9190, findes den billigere, og er der forskel hvis den hedder PZ85EA
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du kan sætte en boks til ethvert TV, så der er ingen problemer dér. Så længe der er et scart eller HDMI stik i et TV, så vil man kunne sætte en ekstern boks til. Med HDMI får man dog adgang til HD materiale.
Af michael7
yakken skrev:Du kan sætte en boks til ethvert TV, så der er ingen problemer dér. Så længe der er et scart eller HDMI stik i et TV, så vil man kunne sætte en ekstern boks til. Med HDMI får man dog adgang til HD materiale.
jeg mangler lige at vide om bogstaverne EA gør nogen forskel?
Brugeravatar
Af kthomsen
michael7 skrev:
yakken skrev:Du kan sætte en boks til ethvert TV, så der er ingen problemer dér. Så længe der er et scart eller HDMI stik i et TV, så vil man kunne sætte en ekstern boks til. Med HDMI får man dog adgang til HD materiale.
Godt valg, ligemeget hvilken PZ model du vælger bliver du glad for billedet!!
EA betyder bare at det er en Europæisk model. Den funker fint i DK. Har selv PX80EA stående.
Af michael7
kthomsen skrev:
michael7 skrev:
Godt valg, ligemeget hvilken PZ model du vælger bliver du glad for billedet!!
EA betyder bare at det er en Europæisk model. Den funker fint i DK. Har selv PX80EA stående.
Tak for svaret, så er det afgjort.