Log ind med sociale netværk
30 dec 2008, 22:33
Jeg har hørt om flere der har haft gode erfaringer med denne butik:
http://www.krishav.co.uk/store/index.asp
Jeg har dog aldrig selv prøvet at købe AV udstyr længere væk end Tyskland.
http://www.krishav.co.uk/store/index.asp
Jeg har dog aldrig selv prøvet at købe AV udstyr længere væk end Tyskland.
30 dec 2008, 23:04
Jeg har selv købt Ajelectronics.co.uk med 3 andre. Det forløb smertefrit, men vi fik dog selv et fragtfirma til at hente varene hos AJ inde i London.
Krish har flere her på siden benyttet. Brug eventuelt søgefunktionen her i forummet. Der er en del erfaringer med handel derfra.
Krish har flere her på siden benyttet. Brug eventuelt søgefunktionen her i forummet. Der er en del erfaringer med handel derfra.
31 dec 2008, 12:18
Jeg har lige skimmet krishav siden og sammelignet med de udsalgsaviser jeg lige har fået ind af døren.
Det er svært, for jeg har ikke kunnet finde nogle af udsalgsmodellerne på krishav.
F.eks. den mest almindelige 40" udsalgsmodel i DK er pt. Sony kdl40w4000, men krishav har kun den dyrere kdl40w4500.
Kan man regne med at en modelbetegnelse betyder det samme i UK som i DK? Kan man f.eks. være sikker på at en kdl40w4500 i uk har mpeg4 som den har i DK?
Det er svært, for jeg har ikke kunnet finde nogle af udsalgsmodellerne på krishav.
F.eks. den mest almindelige 40" udsalgsmodel i DK er pt. Sony kdl40w4000, men krishav har kun den dyrere kdl40w4500.
Kan man regne med at en modelbetegnelse betyder det samme i UK som i DK? Kan man f.eks. være sikker på at en kdl40w4500 i uk har mpeg4 som den har i DK?
06 jan 2009, 18:55
Nej. Hvis du ikke bruger tunerne, så vil TVet fungere som en monitor, hvor du kan sætte hvad som helst til, så længe det foregår via andre inputs end antennestikket.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto