Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mugi
Hej.

Står her og skal for første gang ud og købe tv på egen hånd. og fatter kort sagt minus af hva de forskelige ting er :)

Sad og kiggede lidt i elgigantens udsalgskatalog og faldt over et Panasonic TH42PX8EA som er sat ned fra 10.000 til 5000 kr. Men det er et plasma TV og har hørt om noget "burn in" hvis den samme ting bliver vist meget længe :)

nå men nok om hva jeg ik ved. TV'et skal bruges til Spilkonsoler , Sat til min computer så jeg der over kan spille og vise film fra den . + der selvfølgelig skal sat box til :)

Nogle der har nogle ide'er til et godt TV . og evt hva syntes i om det der panasonic ?
Af Illgor
Prøv lige engang at søge her på forum. Især det sidste spg om hvad folk synes om panasonic. Ikke fordi folk ikke gider svare, men ½ times søgning herinde og du vil blive meget klogere.
Men et hurtigt svar er: Panasonic 42PX80, som ikk må forveksles med PX8.
Af mugi
Ja undskyld :) er bare typen der bedst kan lide af få svar fra andre til mig :D og ik fra andre til en anden :)

Men hva er forskelen så på de 2 fjernsyn der :) altså PX8 og PX80 ?
Brugeravatar
Af kthomsen
mugi skrev:Ja undskyld :) er bare typen der bedst kan lide af få svar fra andre til mig :D og ik fra andre til en anden :)

Men hva er forskelen så på de 2 fjernsyn der :) altså PX8 og PX80 ?
den kan du se på panasonic.dk
Af mugi
men i anbefaler stadig PX80 :)?
Brugeravatar
Af kthomsen
Ja helt klart PX80 til dit budget!
Af mugi
Og lige en sidste ting :D forstår det stadig ik selvom jeg har prøvet af læse lidt ?

Hva er BURN IN ? .. og hva kan det gøre ?
Af mugi
og hvor vil i anbefale jeg skal købe det :)?