25 apr 2006, 20:35

Hej:
Jeg har tænkt mig at give min søn et nyt TV i konfirmationsgave, men jeg er lidt hængt op på prisen.
Jeg regner med at skulle bruge omkring kr. 3000,- på det.
Jeg har været rundt og kigge på forskellige skærme i den prisklasse og der synes jeg, at CRT skærmene står bedst.
Men fordelen ved LCD skærmen er jo, at jeg kan hænge skærmen op på væggen og placere knægtens dvd-afspiller under på en hylde.
Er der nogle LCD skærme i ovennævnte prisklasse, der kan anbefales? Eller skal jeg holde mig til CRT-skærmen?
Skærme jeg har kigget på:
Daewoo 20" til kr. 3.500,- LCD
Mirai 20" til kr. 3.000,- LCD
Funai 20" til kr. 3.000,- LCD
Samsung 910MP til kr. 3.100,- Computer LCD
Philips 21" til kr. 2.400,- CRT
Jeg kan, før folk råber nærigrøv efter mig:-), lige oplyse, at knægten også får en Samsung 930BF til computeren.
Jeg startede med et budget på kr. 5.000,- så jeg er allerede gået lidt over.
På forhånd tak
Tommy

Jeg har tænkt mig at give min søn et nyt TV i konfirmationsgave, men jeg er lidt hængt op på prisen.
Jeg regner med at skulle bruge omkring kr. 3000,- på det.
Jeg har været rundt og kigge på forskellige skærme i den prisklasse og der synes jeg, at CRT skærmene står bedst.
Men fordelen ved LCD skærmen er jo, at jeg kan hænge skærmen op på væggen og placere knægtens dvd-afspiller under på en hylde.
Er der nogle LCD skærme i ovennævnte prisklasse, der kan anbefales? Eller skal jeg holde mig til CRT-skærmen?
Skærme jeg har kigget på:
Daewoo 20" til kr. 3.500,- LCD
Mirai 20" til kr. 3.000,- LCD
Funai 20" til kr. 3.000,- LCD
Samsung 910MP til kr. 3.100,- Computer LCD
Philips 21" til kr. 2.400,- CRT
Jeg kan, før folk råber nærigrøv efter mig:-), lige oplyse, at knægten også får en Samsung 930BF til computeren.
Jeg startede med et budget på kr. 5.000,- så jeg er allerede gået lidt over.
På forhånd tak
Tommy

Hah aj, sq ik så mange år siden man selv blev (non)konfimeret.. Savner helt at holde sådan en dag for mig selv igen.. Gal hvor scorede man mange gaver.. Og efter man er blevet 18 så er det bare gået ned af bakke
 Hah aj, sq ik så mange år siden man selv blev (non)konfimeret.. Savner helt at holde sådan en dag for mig selv igen.. Gal hvor scorede man mange gaver.. Og efter man er blevet 18 så er det bare gået ned af bakke  !
 ! )...
)...