Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af claude36
Hej med jer alle

Jeg vil først gerne lige takke alle herinde for nogle gode råd til os nybegyndere inden for fladskærmsverdenen.

Jeg har i flere år haft et "gammelt" Panasonic 32 tommers LCD-TV som jeg har været utrolig glad for - men ville nu gerne have et lidt større TV - og har derfor fuldt de mange råd herinde og har købt en Panasonic PX80 for et par dage siden.

Det er købt i Sverige hvor der lige nu er udsalg - og hvor dette TV er sat ned både hos Siba og Elgiganten - så jeg fik faktisk købt et sådant TV for kun 4800 d.kr., hvilket jeg synes er en superpris sammenholdt med hvilke priser man kan finde i butikkerne og på nettet her i DK.

Så jeg ville bare lige dele denne oplysning med jer som eventuelt har samme planer som mig - med at købe dette fantastiske TV.

Godt nytår til alle....
Af Illgor
Er der ingen forskel på det som købes i sverige? Tænker på tuner og menu'er osv? Kan desuden kun finde 8x i elgiganten, men med kurs 0.7 passer det med 4900 i siba.se
Af claude36
Jeg har ikke oplevet nogen problemer med mit TV - det virker fint sammen med min Yousee Sagem-selector - og opsætningsmenuen var i hvertilfald på dansk.

Måske andre har nogle input til dette og/eller andre erfaringer - men for mig har det virket perfekt indtil nu.

Mit er købt i Siba - 6.992 SEK - da det var udsolgt hos Elgiganten i Malmø hvor jeg kiggede først - og jvf. mit bankudtog er der blevet trukket ca. 4.800 D.KR......men hvis du betaler kontant passer det nok meget godt med 100 kr.
Af AGA
Damn. Bare du havde skrevet dette før du købte, så ville jeg gerne have haft een skærm med :) til den pris.
Af gleit
Er det købt på nettet? HVAD MED FRAGT MM?