Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej.

Jeg har siddet og kigget rundt på forumet, og fundet ud af der ved samsung helst skal være xxe, på varenummeret, så man ved det er til de nordiske lande. Nu tænkte jeg så på om der var noget ligende man skal være opmærksom på ved sony? Danske menuer osv.?

På forhånd tak.

Hilsen Brian
Af J2NK
et K for enden af produktkoden(f eks kdl-v4500k) er regionsode for Skandinaviske modeller.
Af Klaus-
J2NK skrev:et K for enden af produktkoden(f eks kdl-v4500k) er regionsode for Skandinaviske modeller.
Når du siger de skandinaviske modeller, er det så os gældende for norge og Sverige (burde være obvius self.) men mht. de evt. indbyggede tunere osv. Ville disse modeller kunne bruges i DK også?

Tænker ved køb af fladskærm i SE..

?
Af J2NK
Det skal jeg ikke med ansvar kunne sige, modellen jeg har har manuel på flere europæiske sprong, men forhandlere omtaler dem som en Dansk model..

Under alle omstændigheder vil det vel være nemmere at få support hvis du køber TV'et i Danmark?
Af Klaus-
J2NK skrev:Under alle omstændigheder vil det vel være nemmere at få support hvis du køber TV'et i Danmark?
Så absolut da, vil jeg overhovedet ikke argumentere dig imod. Jeg tænker blot pris niveau'er, med den aktuelle svenske kurs.. Der er en okay sum penge at spare på lidt dyrere ting som f.eks. rejser, fladskærme etc..
Af lennon
KlausHorsager skrev:
J2NK skrev:Under alle omstændigheder vil det vel være nemmere at få support hvis du køber TV'et i Danmark?
Så absolut da, vil jeg overhovedet ikke argumentere dig imod. Jeg tænker blot pris niveau'er, med den aktuelle svenske kurs.. Der er en okay sum penge at spare på lidt dyrere ting som f.eks. rejser, fladskærme etc..
Det vigtigste er sgu,at have et X foran. Feks 46X4500 :p Det første LCD TV jeg har følt mig fristet af, - men jeg er også billedkræsen !
Af Kratz
lennon skrev:Det vigtigste er sgu,at have et X foran. Feks 46X4500 :p Det første LCD TV jeg har følt mig fristet af, - men jeg er også billedkræsen !
Lol :D
Godt med noget julehumor Lennon!
Jeg har hørt meget godt om både X4500 og Z4500, men jeg har ikke fået set nogen af dem endnu.
Af lennon
Kratz skrev:
lennon skrev:Det vigtigste er sgu,at have et X foran. Feks 46X4500 :p Det første LCD TV jeg har følt mig fristet af, - men jeg er også billedkræsen !
Lol :D
Godt med noget julehumor Lennon!
Jeg har hørt meget godt om både X4500 og Z4500, men jeg har ikke fået set nogen af dem endnu.
Når du får muligheden for,at besigtige dem, så husk at X4500 først er interessant i 46" - og større. Det er nemlig kun her man har implementeret den nye afgørende LED teknologi.
Tvivler på,at du overhovedet kan se nogen forskel W4500 og Z4500.