Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af mew
Mit kommende Tv signal kommer gennem gefiber med en Motorola VIP1910 box.
http://www.motorola.com/staticfiles/Bus ... 090508.pdf

Er der nogen gener, ud over sprogmenuerne er Engelsk

Jeg er nok lidt grebet af £ kursen fortiden og har luret på de 3 panny her:
42PX80B til 500£+fragt
42PZ80B til 740£+fragt
42PZ85B til 795£+fragt

Jeg heller mest til PZ80B, fordi den er en årgang nyere end PX80B og at PZ85B ikke giver mig noget for de ekstra penge.
Vejled mig endelig, hvis i mener noget andet.

Jeg har et Nvidia8600gt hvor der sidder 2 CRT skærme i (Dvi vga) udgangene. Jeg redigerer en del billeder på skærmene og det virker ok.

Altså skærmen skal primært bruges til fjernsyn og lidt slide med mine billeder.

;;)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Tunerne i B modellerne virker ikke i DK. Hold dig fra dem.
Brugeravatar
Af mew
Dvs. at B-modeller aldrig vil kunne køre i Danmark?
Heller ikke når signalet bliver digital?
Af red_martians
Man Kører Pal på en anden frekvens i England.. såkaldt PAL-I. I teorien kan den virke, og så er det bare strømstikket til forskel(kan erstattes med en simpel adaptor). Men jeg vil ikke satse på det.. Hvis det skal være rigtig billigt så sats på Sverige. Så at de havde et PX8 til kun 6990svenske i Elgiganten. det er 4400danske kr.. Hvilket er sindsygt billigt. Kan kun forestille mig at deres andre modeller er ligeså billige.
Husk at du så mister garanti i DK, og at du skal betale udenlandske fragttakster hvis noget går i stykker. Og så holder dit regnestyk måske ikke længere.
Af kristiansj
Tror du forveksler PX8 og PX80 modellen.
Elgiganten i Danmark har også PX8 til de penge. (eller, 4499), så på den front er der ikke noget at spare medmindre jeg misforstår dit indlæg.
Brugeravatar
Af mew
Hej red....
De 7000skr bliver altså til 4762dkr + fragt.
Og ved fragt:
"Leverans till adress utanför Sverige
El-Gigantens Internetvaruhus levererar endast till adresser i Sverige. För leverans till adress utanför Sverige hänvisar vi istället till andra Internetvaruhus i koncernen:"

Og her er priserne en hel anden:
http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSH ... tvtypenav=
Brugeravatar
Af mew
Her i århus området er prisen på PX8E 4949kr.
Men den har ikke picture 3pro processor.
Af martin79
Man kan få px8 til 4499 hos fleggaard, men så skal man også selv hente den i tyskland, men som sagt ikke det samme tv som px80.
Af red_martians
Vist bare mig der ikke er fuldt emd priserne.. sorry.. det lød billigt i min øre, i forhold til bare en måned siden.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
mew skrev:Dvs. at B-modeller aldrig vil kunne køre i Danmark?
Heller ikke når signalet bliver digital?
Nej den vil ikke fungere i DK på noget tidspunkt.

PX8 og PX80 er ikke samme skærm. Et PX8 er nærmest et PX70 med et PX80 panel - dvs. tidligere generations billedprocessor. I min mening er det ikke noget godt køb.