Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af martin79
Ville hører om der er nogen som kan anbefale tv til mig??
Jeg har en 32" lcd skæm nu men vil gerne have en lidt størrer skærm.Jeg har næsten 3 m hen til min skærm.
-er en 42" så for stor har nemlig et godt øje til panasonic's px80 som også er anbefalet meget.
Af Ponduus
En 42" vil du blive meget glad for :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
42" er på ingen måde for stor til 3 m siddeafstand. Når du engang får HD på skærmen, så er det faktisk for småt. Jeg sidder her og ser HD på et 42" TV med samme opløsning som PX80, men de 2 m hen til TVet er nærmest for langt til, at man kan opfange alle detaljerne i billedet.
Af martin79
Mange tak for alle svarene :) tror at jeg har besluttet mig for at købe px80'eren for udfra billede og pris så det vist den bedste deal lige pt.. - så et 50" tommer ville heller ikke være for stort til den afstand??? -men så er prisen nok også lige en helt anden..
Men skal man vente lidt endnu for der er vel januar udsalg på vej eller vil den nuværenden pris ikke ændre sig synderligt???
Af mhca
Ang. dit sidste spørgsmål så se den anden tråd om januar udsalget indflydelse.
Som det skrives, så vil udsalg formentlig ikke have den største indflydelse på internetbutikkernes priser.

Men venter du, så vil priserne selvfølgelig stadig falde, men så må man gøre op med sig selv om man vil vente og vente eller hellere have det nu og her. Det er et svært kompromis.

Mvh. Martin
Af martin79
Så den først efter jeg havde spurgt.. tja der er ikke noget at gøre man kan jo ikke nyde et tv man ikke har så..-men tak for hjælpen nu har jeg bestilt :)

tak for hjælpen allesammen :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
50" kan også sagtens gå an, men det er altså med det forbehold at du ser HD TV. Alm. SD TV vil ikke være en vanvittig sanseoplevelse.

Bokse fra eksempelvis Yousee's, til modtagelse af digitalt kabel-TV, kan give dig en forsmag på HD TV via de få HD kanaler der kan tilkøbes.