Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har i en måneds tid, nydt mit nye Panasonic PX80. Men nu efter den første forelskelse har lagt sig, vil jeg gerne bruge det til andet end tv-out fra min pc og PS3. Jeg købte en analog stueantenne, som ikke rigtigt gad at finde noget ordentligt signal. Jeg købte en "antenne-ledning-forlænger" og prøvede at hænge antennen ud fra mit vindue. Jeg fik klart signal med DR1, DR2 og TV2 (digitalt, tror jeg nok). Jeg stillede antennen ind igen, og der var når den var højt nok oppe, et fint signal. Fjernsynet blev slukket på on/off switchen på tv'et, og da jeg tændte det igen var ingen af kanalerne der. Da jeg så efterfølgende prøvede at finde kanalerne var det eneste jeg kunne finde et meget svagt (analogt) signal fra TV2 fyn (underligt da jeg bor i det sydlige jylland). Jeg har ingen idé om hvad jeg gjorde anderledes da jeg fandt kanalerne tydeligt, men er ved at gå ud af mit gode skind.

Jeg er ked af hvis der mangler vigtige detaljer i indlægget, og i må endelig sige hvis jeg kan supplere.

MvH

Andreas

ps, tak for et godt forum, som fik mig ledt frem til PX80'eren <3
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
sidder der noget tændt udstyr i HDMI indgangen? Hvis ja, så prøv at pille det ud før du tænder TVet.
Af hifislacker
YES, love you man :D

tusinde tak skal du have, for et hurtigt, brugbart og lækkert svar